Haha jo givetvis men jag såg det inte ens som det först, tänkte bara att jag måste missat nånting. Sprang runt med mina bomber överallt tills jag slutligen såg vad det faktiskt var och vandrade in:D

Moderator: Moderatorer
WERY wrote:Känns som man börja bemästra Double Dragon 2 då spelet varvats tre gånger på raken ungefär. Men att spela Double Dragon 3 direkt efteråt är som bäddat för katastrof, åh jösses... Sen gav jag mig fan på att varva Back to the Future och det gjorde att jag lärde mig bemästra minispelen men satan vad svårt det är på slutet med de sista två banorna. Näst sista får man inte trilla en enda gång och på sista måste man hålla hastigheten på tidsmaskinen i 88 mph konstant för att klara banan och man får bara en chans att göra det medan dom andra banorna låter en dö och komma tillbaka tills man är Game Over. Svårt är det men det är en tröst att när man väl kommer till slutet så är man så bra på spelet att man lätt tar sig dit på ett liv. En vacker dag ska jag ta hem segern i det spelet...Klarade inte du DD3 på NES 25 Wery?