• Sämsta spel

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#79431  by Linamos

Nagai wrote:
Låter som Montezuma's revenge, det släpptes till Coleco Vision och andra olika konsoler,, kan det vara det spelet?

Eller är det Spelunker?
Ja!!! Tusen tack! Det är Spelunker.. Blev nästan galen där ett tag när jag inte kom på vad det hette.

#89204  by Filurkatten

Känns alltid som om att det är jag som försvarar spel som folk inte tycker om, men jag älskar Prince Of Persia!

Det är ju super skoj! Svårt som katten, spännande och kul! :)

#89205  by Ufouria

:lol: du är rolig. Du gillar alla NES spel utom Bubble Bobble väl?

#89206  by Filurkatten

Spel jag inte tycker om är bland annat, Bubble Bobble och Super Mario Bros. 3 :P

#89207  by Snutteliten

Hur kan man inte tycka om SMB3? :shock:

#89208  by Filurkatten

Det är för enkelt, segt, tråkigt och hälften utav banorna händer INGENTING på alls.
Precis likadant med det där nya Zelda, Twilight Princes. :P

#89220  by Tawny

prince of persia är kul :)

#89234  by Pinge

Prince of persia är ett riktigt roligt spel, men det hör hemma på Amiga, så e det bara.

#90671  by chris_vain

Jag har bara spelat det till Gameboy o där gillade jag det skarpt, det var kul =D men svårt som f*n :lol:

#90672  by chris_vain

Men ett av världens sämsta spel måste vara Dragons Lair. Jag kan bara inte med det spelet. :lol:

#90886  by Bede

chris_vain wrote:Men ett av världens sämsta spel måste vara Dragons Lair. Jag kan bara inte med det spelet. :lol:
Sant! Jag fattar inte ens hur man kommer förbi första bildrutan :oops: hehe men orkade inte pröva så länge..

#90887  by chris_vain

Bede wrote:
chris_vain wrote:Men ett av världens sämsta spel måste vara Dragons Lair. Jag kan bara inte med det spelet. :lol:
Sant! Jag fattar inte ens hur man kommer förbi första bildrutan :oops: hehe men orkade inte pröva så länge..

Då är vi två på det, jag satt en kväll o försökte, men antingen dog jag av draken eller så ramlade jag ner i vallgraven. jag kommer aldrig mer hålla i det spelet. :lol:

#90914  by Filurkatten

Så kasst är inte Dragons Lair, ni är bara dåliga. ;)

#90921  by nissling

Jordan Vs. Bird.

Det sorgliga är att jag har spelet :(

#90929  by Nagai

Ja, Jordan VS Bird, det är ett MB* spel inte sant?

*Milton & Bradley

#90932  by nissling

Jo, det har du helt rätt i. Köpte den bara för att den kostade 20 kr.

#91500  by Nagai

Off-topic: den kassetten saknas i Databasen om du har en skanner skulle du kunna möjligtvis skanna in den? ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Instagram #sndb.se