• Hyrspel

  • Svar på vanliga frågor som rör NES.
Svar på vanliga frågor som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #884687  by Kurukururin
 
Skulle bara dubbelkolla en sak. I huvud-listan står det att ice climber finns till yapon. har någon sett den i verkligheten eller på bild? har för mig att jag sett en bild på den någon gång, men lyckades aldrig bekräfta att den var officiell. Borde kanske ordna en lista på spelen som INTE kom till yapon istället :D Jag samlar mest på yapon till nes, men de favoritspel som inte kom till yapon vill jag ju såklart ha som vanlig utgåva, så vill gärna lista ut vilka det är. Tror ni listan är något så när komplett vid det här laget?
 #884689  by Lirod
 
Hmm, @rogerxy borde ha koll på detta tänker jag?
 #884690  by DarkLink
 
Jag har aldrig sett ett äkta Ice Climber instick, bara klippta boxar, men det betyder inte att jag har rätt angående om det existerar eller ej :DUCK
 #884691  by Ashaman
 
@rogerxy kan, som Lirod sa!

Edit:

Snackade med Roger. Han har sålt merparten av sina spel, men vill minnas att Ice Climber var med vanligt instick. Ska se om jag kan forska vidare.
 #884803  by Jcenzio
 
Kurukururin wrote:Skulle bara dubbelkolla en sak. I huvud-listan står det att ice climber finns till yapon. har någon sett den i verkligheten eller på bild? har för mig att jag sett en bild på den någon gång, men lyckades aldrig bekräfta att den var officiell. Borde kanske ordna en lista på spelen som INTE kom till yapon istället :D Jag samlar mest på yapon till nes, men de favoritspel som inte kom till yapon vill jag ju såklart ha som vanlig utgåva, så vill gärna lista ut vilka det är. Tror ni listan är något så när komplett vid det här laget?
We are having official Ice Climber Yapon rental in Finland. It's quite weird if there is no official one also in Sweden.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Instagram #sndb.se