Moderator: Moderatorer
J. Lilja wrote: Fy faan vad lätt det skulle vara att blåsa de här forumsmedlemmarna på en massa pengar! (Inte för att jag tror det är det som sker här och nu, men ändå.. )Hehe, kan väl instämma. Jag är också lite obekväm med att ta emot pengar innan jag fått böckerna. Jag har beställt 50 exemplar och hoppas de ska räcka till intresserade samt några att sälja på RG. När jag väl fått dem så kommer jag skicka ut pm för att få bekräftat om man vill ha boken, få kontonr för insättning samt skicka sin adress.
Jag kanske kan betala i förskott, beror på när du måste beställa.
pinge80 wrote:Martin: Att vi här på nesdb är (ej RG) och folk på VG ska dit är väl till stor del för att RG är ett VG arrangemang eller har jag fel?!?Det är David som ligger bakom VG som är initiativtagare till RetroGathering. Fast vem som gör vad är inte viktigt (i mina ögon) utan att det faktiskt sker en retrospelsträff av den digniteten är imponerande. Alla som bor nära Stockholm borde verkligen besöka RG (och långväga om man har möjlighet!).
Martin wrote:Kan nästan lova Nintendofans att det kommer att värt besöket. En speciell person ska medverka i diskussionspanelen som har stark Nintendokoppling. När jag fått bekräftelse av alla i panelen kommer den att presenteras (blir en blandning av utvecklare, distributörer och media samt blandning av representation för olika format).Låter klart intressant!
rogerxy wrote:Skulle jag inte till Back in Time Live om 2½ vecka så hade jag kommit på RG. Men med tanke på att bara boende & resa till Sthlm går lös på runt 1500 så är två resor på en månad lite i saftigaste laget för mej.Har varit i kontakt med arrangören (lagt upp info på vår kalender på dataspelsbranschen.se etc). Men jag fick intrycket att det är väldigt stor fokus på C64 och hemdatorerna, vilket har gjort att trots att jag bor i Sthlm varit lite avvaktande. Men nu när det nämns på ett NES-forum borde jag kanske få upp ögonen. Berätta gärna mer!