• Vi spelar Nes tillsammans 030 & High-Score tävling - DR MARIO

  • Publicera dina rekord till NES-spel.
Publicera dina rekord till NES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #798176  by rakapparat
 
Hej vänner, i omgång 30 röstade ni fram Dr. Mario som spel. Poppe kom med det briljanta förslaget att göra en high score tävling om det blev Dr. Mario. Så här är kombon!
Högsta poäng vinner, kör hårt!

Image

Rekordet för forumets high score del är
228,800 - Level 18 av LINAMOS

Regler:
  • 1 Player
  • Virus level: 0
  • Speed: High
  • Inga fusk som GameGenie eller liknande tillåtna.
  • PAL eller NTSC-versionen av spelet.
  • Endast på riktigt hårdvara, emulering är ej tillåten.
  • När du är nöjd med din score, fotografera av din tv. Posta därefter bilden här i tråden och vi skriver in ditt bidrag i första inlägget efter det har validerats som korrekt. Enklast och smidigast gör du detta på http://www.imgur.com" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Hur många bidrag du vill!
  • Tävlingen pågår till den 31/10 kl 23.59
I prispotten finns diplom med ditt namn och att du är en:
Image

Lycka till!

High Score:
[list]
1. 355,200 - Kahn
2. 171,000 - Ampullah
3. 27,300 - SuperGamer
4. 18,600 - Ashaman
5. 17,700 - Poppe
6. 17,400 - Rakapparat

[/list]


Dela gärna med dina tankar kring spelet här: Vi spelar Nes tillsammans | 030 Dr. Mario" onclick="window.open(this.href);return false;
 #798596  by Ufouria
 
Är det "bana" 4 eller 13? Är det 13 så är det väl väldigt långt in i spelet. Har för mig att det tog typ en timme eller två att ta sig så långt. Är det totalt 20 banor?

Enligt min excellista som inte nödvändigtvis stämmer 100% så ska jag ha ett spelex av detta. Undrar i vilken låda den ligger i :-k

Edit: Den som letar efter något gult finner en Dr. Mario \:D/ Här ska spelas lite senare idag.
 #798612  by Ufouria
 
Seriöst svårt på denna hastighet! Dog på level 2 :$ Ett försök till!

Edit: Lite bättre - 15300. Nu blire inga mer försök idag troligen.

Man hinner knappt vridra virusen och det är typ svårt att placera dem rätt pga hastigheten.

Instagram #sndb.se