Jag känner mig fortfarande skeptisk till att klumpa samman GB och GBA men då det inte är så mycket liv i den här tråden i övrigt får jag väl ta mig över den tröskeln
För ett par veckor sedan klarade jag det sista uppdraget med den siste åkaren i Tony Hawk's Underground (GBA) Arcade Mode. Dvs det gamla hederliga spelsättet där man har 2 minuter på sig att fixa High, Pro & Sick Score, samla S-K-A-T-E och diverse andra grejer på varje bana. Utöver det maxade jag alla åkares stats så jag känner mig helt färdig med spelet. Visst, jag har inte hittat alla gaps så jag kan inte med gott samvete säga 100%. Alla banor gick att klara på en session när man lärt sig vad uppdragen gick ut på. Jag minns att man i THPS3 låste upp ett spelläge där man fick 5 minuter på sig att klara samtliga uppdrag på en bana i ett svep och att stor del av tiden behövdes (nu var det dock runt 14 år sedan jag spelade det så det kan ha gått snabbare). Visst var det skönt att bara kunna beta av banorna i ett raskt tempo men det fick oxå spelet att kännas lite halvdant.
Kontentan är att jag har finare minnen av de tidigare delarna, men Tony Hawk's Underground till GBA är verkligen värt den lilla slanten det kostar
Jag har även spelat igenom Mario Golf: Advance Tour (GBA). Det är bara mer av samma, mer eller mindre en remake av GBC-spelet inklusive RPG-element och jag kunde inte vara mer nöjd

Då det är Camelot som ligger bakom doftar grafiken väldigt mycket Golden Sun, samma studsande (ni som spelat GS vet exakt vad jag pratar om) och samma typ av långa dialoger. Jag har vunnit samtliga turneringar och matcher i både singel och dubbel och alla sidospel är avklarade! Denna iterations One On - One Putt var i vanlig ordning en riktig pina, men tack och lov var det inte någon 18-hålshistoria utan de nöjde sig med 9 den här gången

Den här delen i serien var den svåraste att pricka av rätt på svingmätaren, det blev väldigt sällan perfekt träff på tillbakavägen. Erfarenhet från de andra delarna gjorde svårigheten betydligt lindrigare ändå.
Jag har inte tillgång till mitt Gamecube förrän i slutet på oktober så jag kan inte föra över de sista karaktärerna från Toadstool Tour än, men när det är gjort och jag mött dem i Match Play är jag helt färdig med ännu ett Mario Golf. Lagom långt innan Mario Sports Superstar släpps. Golf-spelen tog mig verkligen med storm

Jag tror bestämt att World Tour på 3DS är det hittills bästa i serien så ska ni bara spela ett är det det som gäller