Det är bara att kämpa på

Spelet hade dock mått väldigt bra av obegränsade continues eller en level select-kod så man slipper köra om alla banor man bemästrat om och om igen bara för att öva på ett specifikt parti.
In other news: GAH! Jag ger upp! Testade lite Track n Field II och är väldigt förvånad över att det aldrig dyker upp i samtal om de svåraste spelen. Visst, jag kvalificerades i alla grenar på Practise men Championship drar ju upp gränserna till löjliga nivåer. Jag tar mig inte ens förbi simningen! Ska jag vara ärlig förstår jag inte ens kontrollerna när man simmar. Är det timing? Är det snabbhet? Varför reagerar inte knapparna vid start eller när man ska upp till ytan?!
Jag har hoppat 16.65 i tresteg men surprise surpise, jag läste att gränsen magiskt knuffas upp till 17 när man spelar den sista dagen. Ridiculous
Jag ska ge det ett nytt försök vid ett senare tillfälle men just nu åker det tillbaka upp på hyllan. Det skulle ha varit mer som 1080°: lätt att slå ut CPUns rekord men svårt att verkligen maxa poängen.