Mega Man X2 som gav blod, svett och tårar men också glädje tillslut!  Det var svårare än jag minns helt klart.
 Det var svårare än jag minns helt klart.

Det var svårare än jag minns helt klart.Moderator: Moderatorer

! Den här låten sätter sig rätt bra: http://www.youtube.com/watch?v=MDde2hUOCPM
! Den här låten sätter sig rätt bra: http://www.youtube.com/watch?v=MDde2hUOCPM
 Är det Yoshisarna som sjunger? Perfekt att lyssna på för att bli lite gladare
 Är det Yoshisarna som sjunger? Perfekt att lyssna på för att bli lite gladare 

(förväntar mig inget mästerverk men ändå).
 (förväntar mig inget mästerverk men ändå). ) blev jag alltid lika imponerad av grafiken på dem och Shredder. Inte på Aska däremot, yeesh!
) blev jag alltid lika imponerad av grafiken på dem och Shredder. Inte på Aska däremot, yeesh! I övrigt är det överlag ett rätt kompetent fightingspel. Om man är proffs på Street Fighter kanske det finns saker att klaga på men annars är det ett rätt bra karaktärsgalleri med relativt många moves
 I övrigt är det överlag ett rätt kompetent fightingspel. Om man är proffs på Street Fighter kanske det finns saker att klaga på men annars är det ett rätt bra karaktärsgalleri med relativt många moves 
 .
.

Trots att det varken är smooth eller ens i närheten av att vara lika kul som Lylat Wars finns det någon charm i det som faktiskt gör det roligt att spela. Åtminstone då jag till slut började förstå hur man siktade och undvek fiender
 Trots att det varken är smooth eller ens i närheten av att vara lika kul som Lylat Wars finns det någon charm i det som faktiskt gör det roligt att spela. Åtminstone då jag till slut började förstå hur man siktade och undvek fiender 
 Mycket svettigt då jag inte hade några liv kvar och bara en träff till när jag mötte Andross!
 Mycket svettigt då jag inte hade några liv kvar och bara en träff till när jag mötte Andross!