Okej, då är det inget spel jag skulle gilla. Men jag ska iaf ge det en chans när det blir dags
Måste även traggla mig igenom liknande spel som Zelda mfl. Ger upp alldeles för snabbt på dem.

Moderator: Moderatorer
Quvipp wrote:Verkar vara ett skoj spel! Är ganska sugen faktisktGame Boy Color har jättebra skärm. Game Boy Advance är som en mörk spegel i jämförelse; även i bra ljus ser man mycket av sitt ansikte i skärmen.Men jag är inget stort fan av frustrerande spel.
Men hyr klarar du av att spela på en skärm som inte är bakgrundsbelyst?!
Dannejaha wrote:Links awakening är riktigt bra spel ja! Visst blir man lite tårögd i slutet ;-) Man får ju dock en hint om vad som kommer hända redan tidigare :-)Inte direkt EN hint
AppleOfAdam wrote:Ufouria: Tänk den dagen då jag lägger vantarna på Legends! Tur att det inte var ännu ett Adventure, då hade det tagit emot att betala vad som krävsJag spelade något av oracle - spelen när det begav sig (seasons tror jag). Visst är det capcom som gjort det?Jag ser verkligen fram emot det
Aynez: Visst är det?Om du doppar tårna i GB color-poolen så kan jag rekommendera Oracle-spelen
De håller inte riktigt samma klass men med samma motor är gameplayet lika smooth!
Och ja, Koholint är ju myspys![]()