Kan en klara ett G&W-spel?

Moderator: Moderatorer

Spelet var Tail 'Gator. Tror att det enbart släpptes i Tyskland i Europeisk version (har ännu inte sett någon annan version iaf).
 Spelet var Tail 'Gator. Tror att det enbart släpptes i Tyskland i Europeisk version (har ännu inte sett någon annan version iaf).

Tyvärr är till och med GB-versionen bättre än Remastered...
 Tyvärr är till och med GB-versionen bättre än Remastered... Det är inte ett överdrivet svårt spel iofs men när jag var yngre vet jag att jag inte tog mig igenom allt i ett svep.
 Det är inte ett överdrivet svårt spel iofs men när jag var yngre vet jag att jag inte tog mig igenom allt i ett svep. 

Inte lika bra som Galaxy men mer välkommet än Galaxy 3.
 Inte lika bra som Galaxy men mer välkommet än Galaxy 3. Hade nästan kunnat ge mitt huvud på att det jag spelade skiljde sig. Kanske blandar ihop med något annat spel.
 Hade nästan kunnat ge mitt huvud på att det jag spelade skiljde sig. Kanske blandar ihop med något annat spel.

Ettan håller jag däremot med om att det är väldigt lätt. Speciellt då man kan välja bana från start OM man skulle få game over
 Ettan håller jag däremot med om att det är väldigt lätt. Speciellt då man kan välja bana från start OM man skulle få game over 

Det är det som frustrerar mig mest i svåra spel. Att dö på ett svårt ställe är en sak, då blir jag oftast mer motiverad. Att slösa liv på ett ställe man tidigare sprungit förbi flera gånger är en helt annan femma.
 Det är det som frustrerar mig mest i svåra spel. Att dö på ett svårt ställe är en sak, då blir jag oftast mer motiverad. Att slösa liv på ett ställe man tidigare sprungit förbi flera gånger är en helt annan femma.

/ 5 (om jag inte vetat att 4:an och 5:a är bättre så hade det kunnat få en halv megis till)
 / 5 (om jag inte vetat att 4:an och 5:a är bättre så hade det kunnat få en halv megis till)
 Jag har haft lösenordet till sista banan inpräntat i huvudet sedan mellanstadiet
 Jag har haft lösenordet till sista banan inpräntat i huvudet sedan mellanstadiet 
 Det är dock inte kompatibelt med original-GB, tyvärr.
 Det är dock inte kompatibelt med original-GB, tyvärr.
 Inget spel som kommer få specialbehandling och spelas innan det är dags.
 Inget spel som kommer få specialbehandling och spelas innan det är dags.AppleOfAdam wrote: Aynez: Om du gillar DKL kan jag rekommendra porten av Country till GBCOK. skiljer den sig något från originalet till SNES? För det har man ju spelat igenom några gångerDet är dock inte kompatibelt med original-GB, tyvärr.

Trots att det bara fanns 4 låtar på banorna tyckte jag om musiken, speciellt på bossarna
 Trots att det bara fanns 4 låtar på banorna tyckte jag om musiken, speciellt på bossarna 

TSBC överstruket med GCCD under så vart än de lösenorden leder kom jag åtminstone så långt. Det står även TDM och QTC som jag misstänker är till det vedervärdiga Yoda Stories... SOM jag faktiskt klarat ut för längesen
 TSBC överstruket med GCCD under så vart än de lösenorden leder kom jag åtminstone så långt. Det står även TDM och QTC som jag misstänker är till det vedervärdiga Yoda Stories... SOM jag faktiskt klarat ut för längesen  Edit: ? ? ? Jag testade koderna och en ledde till en boss jag aldrig mötte den här genomspelningen
 Edit: ? ? ? Jag testade koderna och en ledde till en boss jag aldrig mötte den här genomspelningen  Round 34 stod det och när jag klarat honom kom jag till Round 43. Mitt yngre jag måste ha stött på nån genväg
 Round 34 stod det och när jag klarat honom kom jag till Round 43. Mitt yngre jag måste ha stött på nån genväg 
 boxarten var inte direkt det snyggaste, men till GB lyckades de riktigt bra.
 boxarten var inte direkt det snyggaste, men till GB lyckades de riktigt bra. Jag kan även förtydliga att det är ett unikt spel med egna banor och inte en färguppdatering av något gammalt spel
 Jag kan även förtydliga att det är ett unikt spel med egna banor och inte en färguppdatering av något gammalt spel