• Överpris eller vad? You tell me.

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#63211  by FerretX

hehe jo överpris är de allt :D ... sånt där händer aldrig när jag slänger ut nån auktion :shock:

#63216  by Ufouria

Ordentligt överpris det där...
De flesta spelen är ju inte ens SCN (förutom SMB och SMB 2 och kanske någon/några till) och dessutom i risigt skick.

#63219  by Andreas No 1

Tur var ordet... :roll:

#63220  by Bonomaul

Fem olika budgivare som lagt 1000:- och där över också. ^^

#63227  by rogerxy

Överpris ja, men det är väl "normalpris" på Tradera :?

#63242  by nes_nerd_no_1

Helt sjukt! Vart är världen på väg?
Och varför händer aldrig det här när jag lägger ut auktioner? :(

#63254  by Pinge

ja det va tamefan dyrt, och som sagt skulle man jsälv lägga ut ett sånt paket skulle det sluta på en femtedel av det där. Ödets ironi I guess.

Ska lägga ut ett paket i helgen med en nes, en toploader och typ 10 spel, och jag kommer bli glad om jag får 1000:-

hatar fan tradera, dårarnas marknad

#63261  by *Andreas*

Är lite småskeptisk till vissa som bjöd på den auktionen.. flera av de som lagt bud har registrerat sig samma dag som de bjöd.. budtrissning anyone? Den stackare som leder kan inte ha allt för stor koll dock.

#63264  by nes_nerd_no_1

Det luktar budtrissning ända ner till Sydafrika, så mycket stinker det! :evil:

#63277  by Pinge

kan ingen av er som orkar anmäla dn till granskning då??

men som sagt, den som e med o bjuder som inte trissar kanske inte har alla indianer i kanoten. eller alla spel i samlingen :)

#63294  by Bonomaul

pinge80 wrote:Ska lägga ut ett paket i helgen med en nes, en toploader och typ 10 spel, och jag kommer bli glad om jag får 1000:-
Bespara dig bekymmret så ger jag dig tusen spänn i handen istället.

#63302  by Pinge

bono: du har fan rätt, egentligen. jag gillar inte att sälja på tradera....var längesen jag gjorde det.

kan ju slänga upp en bild här i köp o sälj istället. annars köper väl nån skiten o sen slänger upp den igen, trissar priset och tjänar pengar the most gay kind of way!

#63378  by BarbieOnWeed

2750 kr :shock:

#63380  by Tawny

det är nog många som vill "börja samla" nu.. så en enhet med ett par kompletta spel går nog rätt bra..

kanske skule sälja av dublett-enheterna med lite boxade skitspel :)

#63381  by Pinge

tawny:
varför skulle fler vilja börja samla nu än för t.ex ett år sen?

jo, fan läge att sälja av lite enheter kanske.... men inte för många på en gång så det går inflation i skiten

#63473  by Ac0122

Luktar lite avundsjuka för att någon gjort en bra affär. Finns det en stolle som vill betala dom pengarna så låt han göra det. Dock sjuuuuukt :lol:

Själv sålde jag sex kassetter (2 paket auktioner)för 261 spänn totalt varav en inkluderade Castlevania. Två timmar senare köper någon bara Castlevania för 115 spänn. Paketet med castlevania SCN och två andra kassetter landade på 130 kr ungefär. Finns ingen logik i folks tänkande!! :(

#63477  by Tawny

nej det är väldigt random..
bjöd på en packe manualer, och de gick upp i typ 180, sen nästa dag bjöd jag på ett likadant paket och vann det för 40 eller nåt

#64044  by Super-Marko

antar att folk som köper spel kanske inte har koll på alla auktioene som finns på tradera.. dom kanske bara loggar in o kollar lite i nes avdelnignen o tar nåt som ser br ao ok ut i pris nivå. och finns det inget likvärdigt samtidgt kan e va svårt för dem o veta vad det är värt. eller så skiter dom i det hela bara..

#65213  by Andreas No 1

Lille Pojken: Du, SMB 2 hade jag varit sugen på! Sjukt lågt pris du fick! Av mig hade du fått 200 kr bara för SMB 2... :)

Instagram #sndb.se