Minns hur jag spelade isbanan i MM1 i en butik när det begav sig. Tror det var nånstans i Kållereds köpcenter. Dels var ju banan och spelet skitsvårt för en sjuåring, och dels klippte den jävla M82:an bort mig innan jag hann klart banan. 

Moderator: Moderatorer
illumi85 wrote: Kabuki måste för övrigt ha den läskigaste intromusiken av alla nes-spelen.Lätt ball historia i Kabuki ändå.
När var liten tyckte jag den satte en riktigt obehaglig stämning på hela spelet och introsekvensen var dessutom så jäkla lång att det blev plågsamt att titta igenom hela.
Sanna wrote:Om jag på något sätt kunde "fuskträna" på varje bana, dvs nöta varje bana utan att behöva börja om från första banan när jag får game over, så skulle jag förmodligen ge Battletoads en chans. Jag har svårt för att spela spel under en längre tid (max 1-2 timmar) så om jag dör på t ex vattenbanan så har jag 0 lust att spela en gång till samma dag. Alltså skulle jag bara spela en omgång varje dag (och förmodligen bara ha lust 2 ggr i veckan).Game genie är din kompis!