Ja jag blev väldigt sugen på Megadrive-versionen och "In Ragnaroks World" trots att det egentligen bara är portar av samma spel

Jag har första Battletoads till Gameboy redan men det är andra banor. Jag tog mig till 5:e banan på mitt första försök, som bara var "testa om det funkar", så det känns som att det kan vara en lättare upplevelse. Fast banan där man blir jagad har en massa hopp mellan diagonala plattformar och just då kändes det otroligt svårt. Det här var för ganska många månader sen så nu när tummarna är Battletoadsvana kanske det blir en barnlek
Battlemaniacs till SNES verkar tyvärr inte riktigt lika intressant.. men vem vet, det kanske ändras
Summa summarum (som kanske egentligen passar bättre i senast avklarat-tråden), Battletoads är ett spel jag håller väldigt väldigt högt och precis som med Little Nemo och Darkwing Duck (som jag bara tagit mig igenom en gång vardera) vet jag att det kommer bli fler varv framöver
..inte för att de är de enda spelen jag känner så för men de kallar till mig starkast när jag ögnar igenom spelhyllan