Finns ju 3 stycken "slå snabbt"-böcker du kan köpa, testa Punch eller Item nästa gång

Själv lirar jag alltid med kicks men försöker mer klara spelet snabbast möjligt numera, finns inte mycket poäng att pressa levels etc. Hemliga shoppen kan man lika gärna glömma, allt kostar miljarder och det räcker egentligen med snabbsparkar och bootsen som kostar hundra dollar = all set. Allt annat känns för monotont - köpa mjölk typ 400ggr för att få ihop en viss stat, njaaaaa...
Hursomhelst.
Klarade Castlevania på 2 credits...

har som projekt att sätta upp ett mål med ett NES-spel och nöta tills jag fixar det. Gärna realistiska men utmanande mål. Har precis börjat med Castlevania (Famicom-versionen, någon skillnad där förresten?) och ska klara spelet på en credit tänkte jag. Ett liv skulle jag bli galen över, så många billiga dödsfall... Men man kan (nästan) alltid klara sig om man dör en gång, så jag kör på det. Kom till sista banan nu på första krediten men dog bland alla förbenade Altairs och Hunchbacks, blir helt galen. Dracula är busenkel i jämförelse. Grr. Ska fortsätta imorgon och under veckan. Sen är frågan vilket mål man ska sätta upp med Castlevania 3...