• Vad spelar ni för tillfället? (NES & Famicom)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#497413  by Ufouria

Jaha, visste inte att det skiljde sig på det. Jag har sprungit igenom det ett par gånger men drar mig nästan för att spela det igen av "rädsla" att dö på sista banan och inte kunna slutföra spelandet. Får bli att spela den japanska versionen nästa gång så slipper jag oroa mig för det. :D

Lycka till! :good:
 #498126  by Ufouria

Eftersom det var Power Blade-väder och vår så sprang jag igenom det spelet idag. Funderar på om jag ska ge Paperboy en andra chans. Det var inget höjdarspel vill jag minas.
 #498185  by Ufouria

Tror jag kör ytterliggare några vändor Paperboy. Svårt som fasiken i början men det blev betydligt lättare när jag insåg att man kunde slänga tidningen på dörrn istället för i brevlådan. Byrackan retar jag mig mest på. Tror inte jag kommit förbi honom en enda gång utan att stupa på huvudet. :arg:
 #498277  by Hrossharsgrani

Sanna wrote:Tror jag kör ytterliggare några vändor Paperboy. Svårt som fasiken i början men det blev betydligt lättare när jag insåg att man kunde slänga tidningen på dörrn istället för i brevlådan. Byrackan retar jag mig mest på. Tror inte jag kommit förbi honom en enda gång utan att stupa på huvudet. :arg:
Släng en tidning på hunden så lugnar den ner sig.
 #498507  by Sonefors

nes-fan wrote:Jag spelar Little Nemo för tillfället, men jag är bara i 4:e drömmen än.
Älskar :birdo:
Fast sista banan är så sjukt svår. Sist jag spelade så vet jag inte hur många ggr jag försökte klara den utan att lyckas. Var i oktober nån gång tror jag, inte försökt sen dess.
 #498542  by segasonic

Grattis!
Jag minns min första landning än idag!
 #498561  by i<3zelda

Första gången jag lyckades landa på det där jädra spelet va då jag vart akut toanödig en gång under skoltiden hemma sjuk som man va. Släppte kontrollen å kuta på toa, så när man väl kom tillbaka så va den klarad... Helt absurt
 #498630  by Ufouria

*bah* klarade nästan Paperboy. Kom till dag Sunday och precis till mitten utav banan. Det slutar väl på söndag? Isf, kommer jag att klara det imorrn. Orkar inte spela det igen idag.
 #499020  by WERY

Oj det var en hel del pengar i det spelet. Får hoppas mina kontakter i Japan får in det till ett bra pris, annars får jag leta på Yahoo
 #499631  by smid

Ja vägghopandet i Ninja Gaiden gillade jag inte alls. Gav det en chans efter att hört mycket om det, dock tänkte jag faktiskt bara på Batman när jag spelade det.

Själv sitter jag och lirar lite Kirby på eftermiddagskvisten, alltid lika trevligt och gulligt.
 #500198  by Nils

Spelar MM2 difficult buster only baby. Tog en paus när jag blev krossad av Crash Man. Jobbigt att dem sämsta banan har den svåraste bossen.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 81

Instagram #sndb.se