Nä det finns inte heller dessvärre (iaf inte på Seriebörsen). De syrafria plastfickorna som finns är mindre än A4. Jag sökte efter syrafria fickor som skulle passa t ex instick till hyrfodral. Skulle ju även varit bra till A4 reklam om man har sådana (jag har inga). Stoppa dem i vanliga plastfickor är verkligen inte lyckat då de garanterat kommer att gulna och bli sköra i dem.
Ok, att ingen tillverkar syrafria A4-fickor i plast är ett mysterium. Jag har även kollat på Matton och någon annan firma och dom hade inte heller. På Matton sa dom t.o.m att man inte pratar om syrafritt när det gäller plastfickor, utan endast angående papper och kartong? Kan det verkligen stämma?
Det är mycket möjligt! Det är möjligt att det istället är mjukgörare i plasten som man inte vill ha då det är de som förstör och inte "syra". Isf gäller det att hitta plastfickor utan mjukgörare. Mylarfickorna är förmodligen fria från mjukgörare då det känns på konsistensen medan de flesta plastfickor som man har på kontor är fulla av mjukgörare för de är ju "mjuka".
Jag har oxå kört med ARCHIVES till NES (har aldrig ägt någon platt SNES kartong) men minns inte vilken storlek.
"Archives tillverkas av 4µm tjock Mylar® och är den absolut bästa ficka du kan köpa för förvaring av tidningar. Tjockleken gör att du inte behöver backer boards."
Mylites fickorna är tunnare och ej lika bra. Fick provex av dem när jag köpte Archives.
99% säker på att det funkar baserat på följande:
Svenska handkontroller fungerar i en amerikansk konsol (men ej i en tysk)
Amerikanska handkontroller, t ex dogbones, funkar i en svensk konsol
Tysk/spansk Four Score fungerar i en svensk konsol förutsatt att man använder tyska/spanska handkontroller
Så det borde funka utan problem oavsett om du använder svenska eller amerikanska handkontroller i den.
men svenska handkontroller funkar väl endå i tysk fourscore, dock inte tyska handkontroller i svensk?
"Vad e detta för jävla spel, man kan ju inte fuska!" - Tronin spelar Mcdonald land...
"They say that alcohol kills people. Well, let´s not forget how many people were born because of it"
"Vad e detta för jävla spel, man kan ju inte fuska!" - Tronin spelar Mcdonald land...
"They say that alcohol kills people. Well, let´s not forget how many people were born because of it"
Jag har extremt dålig koll på nes men spelade för ett tag sedan ett volleyball som man kunde spela 4 spelare på som jag tyckte var extremt roligt och skulle därför vilja köpa det men har ingen aning om vilket spel det kunde vara, därför till min fråga: vilket/vilka volleyball kan man spela 4 spelare på?
Hur i helvete funkar det med liven i Wizard and Warriors 2, jag fattar att man har 3 continue samt 3 vanliga liv per continue.
Men jag har tagit koden på en bana, tror det är nr 4 (alla liv kvar)
Sen tar jag koden, klarar bana 4, förlorar 1 liv. Skriver upp koden banan 5. Sen räcker det att jag dör denna continue så blir jag game over på denna banan. Varför? Hur fan ska man undvika att det blir så här? Helt ologiskt!
Killen som jag köpte spelet av sa att han hade köpt spelet genom ett specialerbjudande antagligen genom Super Play eller Nordic Games. Så var den gåtan löst.
50:- gav jag för spelet tror det var 1999 vill jag minnas.