• Några bilder från N.Y

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#433063  by toffe-86

La upp fyra bilder från Nintendo world store, samt fyra bilder på en retrobutik jag hittade i N.Y
Hade inte mycket minne kvar på kameran så detta är vad det blev. Hoppas någon finner det intressant....

Tog en bild till Sanna med på ett av många Mega Man dom hade på retrobutiken, aldrig ens träffat denna Mega Mantokiga tjej men kunde inte låta bli att ta ett kort till henne ändå. (konstigt)
Antar att du har spelet, vore konstigt annars, men varsågod ändå.

http://s1127.photobucket.com/albums/l621/toffe-86/
 #433065  by Ufouria

Vad snällt! :birdo: Nä jag har inte det spelet men söker efter ett inplastat exemplar. Saturn utgåvan har samma omslag.

Vilka trevliga spelskåp!! Gillar när de är stora och det finns massvis med grejer på samma hyllplan. Blir lite mer liv i hyllan då.
 #433074  by segasonic

Ser riktigt nice ut! :good:
 #433084  by pyton

Najs! Du va ikke inne i 8-bit and up?
 #433116  by toffe-86

Nä det missade jag nog, vill inte veta hur många retrosaker jag missat. Är det något du vart inne i eller? Bra?
 #433134  by pyton

ja jag var där, den är helt ok. dom hade mycket skoj. Den ligger i downtown 4th st har jag för mej.
 #433197  by linux

Kul att se bilder, tack. Najs PS3a :)
 #433217  by toffe-86

Har tagit ca 2000 bilder under hela resan, samma dag som jag åkte till retrobutiken så blev minnet fullt. Så tog bort 4 bilder för att ens få plats för retrobilderna, (bilderna blev väll sådär) ;)

Så om någon ska åka till USA så fråga gärna om ni vill veta något. Medans man har det färskt i minnet.

Instagram #sndb.se