Jag ger upp på Ghosts n´Goblins. Helt omöjligt! Kom till sista banan innan slutbossen, andra varvet. Där gav jag upp efter ungeför 50 deaths. När jag spelade Super Ghouls n´Ghosts så gav jag också upp på banan innan bossen. Gillar SNES spelet bättre. Mest för att NES GnG är ett tidigt spel och inte helt glitchfritt.
En grej som jag kom och tänka på när jag spelade SGnG var att det inte var en arkadport. De gjorde alltså spelet så skitsvårt som det är för Super Nintendot... Elakt... Onödigt att ha fyra svårighetsgrader när alla är omöjliga! Dock gillar jag ändå spelen...
Sanna: Har du klarat fler än två varv? Har för mig att du skrev nåt om det nån gång.
Smid o Rogerxy: Kid Icarus är inte najs. Lika överskattat som Metroid. Kontrollen är jobbig när man ska hoppa på smala plattformar och det är bara, lite, okul. Lite väl segt och deppigt jämfört med det bättre Super Mario Bros med perfekt kontroll. Spelet är för tidigt enligt mig men varför måste det kännas klumpigt för det? Jo det bara är så. Själv gillar jag bara inte Zelda 1, Metroid, Kid Icarus, Ice Climber etc. Dock gjorde många av dessa figurer comeback på ett mycket bättre sätt
And that´s what i´m playing right now! My new N64! 6444444444444444444!!!
Tidigare känd som Airrider.