Kveldulver wrote:Fega och säkra metoden: Smyg fram en liten bit i taget (framåt bakåt) precis innan rullbandet utan att lämna den "fasta" plattformen, så att du lockar fram den sluga vesslan. Sedan är det bara att undvika hans sugpropps skott och se på medans han faller mot en säker död. Jag rekommenderar att du har med dig en extra låda också. Man skall alltid bära på en låda, för det är bra att ha.Tack för tipsen
Sedan finns det den offensiva metoden: Bär med dig en låda och skjut i exakt rätt tidpunkt på vesslan. Träffar du honom (eller henne?) precis där skärmen bryts dör han/hon på en träff.
Sedan är det bara att var med med lådor i högsta hugg och mosa allt som rör sig snabbare än blixten så skall allt ordna sig.
På feta katten är det bara att stå en liten bit strax till vänster om skärmens mitt, där är du trygg. Tag något steg åt höger när du kastar kulan och kliv direkt tillbaka efter du kastat. Upprepa samma förfarande.

Nån mer än jag som tycker spelet är svårare när man spelar 2 än ensam? Iof. beror det väl på kvalitén på medspelaren, men ändå