Kör man bara carts blir det ju dock fruuuktansvärt tråkigt i spelhyllan. Inga end labels, så det blir bara massa gråa rader. Sedan måste man dessutom ha dom ståendes då dom är rundade i kanterna och väldigt korta, ingen bra balans. Det hjälper ju inte ens att köpa spel från USA då dom ser lika illa ut till skillnad från SNES, där dom från USA är fyrkantiga med end labels. Förstår inte hur dom tänkte där, kanske att folk förstår att kartongerna är till för att sparas? Märker dom inte att folk aldrig lär sig?
Själv har jag en hel del spel till N64 men funderar på om jag ska ha kvar dom som bara är carts. Det ser så tråkigt ut när dom tar upp ett hyllplan och bara är fyra gråa rader med en etikett längst fram som syns. Hur har ni era uppradade? Boxarna har jag inget emot, dom står på rad i fina färger och lyser upp hyllan istället.
Klistra in bilder på era samlingar med spel till N64, jag kan göra det när jag kommer hem från jobbet.
Blaba: 11 konsoler? My god, köper du bara spelpaket eller? Jag sitter på fyra tror jag