Bonomaul wrote:Jump också kanske. 
Använder du fairy i palats två istället för nycklar då, eller hur gör du?
Annars låter det som om det skulle gå snabbare att ta först water of life, sen palats två, och sen Mido.
Sen funderade jag på varför du tar stövlarna och sen går ut ur palatset igen, det kan man ju inte vinna någon tid på, eller?
Labyrinten.. kommer man snabbare igenom den om man går vägar där det finns actionscener än om man går den där man bara stöter på en?
ja jag skrev inte med allt, men såklart jag tar jump

ja fairy istället för nycklar.. sparar tid
man får ju offra lite tid för att tjäna in den. typ
med stövlarna vet jag inte riktigt.. det känns som det inte spelar så stor roll, eftersom man ändå måste hämta ungen, och i vilket fall måste gå i labyrinten en gång, så kan man lika gärna ta stövlarna först tänker jag.. eftersom i palatset måste man ändå gå tillbaka till början efter stövlarna..
det är möjligt att det inte går fortare, men jag kanske är van sen jag inte körde på tid för då kan man ju hämta hjärtat i vattnet lite snabbt innan... men det gör jag ju inte nu då...
det känns som det går fortare om man går vägen med bara 1 actionsen, eftersom man ändå måste ha magibehållaren... fast iofs inte på andra varvet... vi får ta tid på båda alternativen

INGA spel på tradera:
http://www.tradera.com/auktioner/Tawny" onclick="window.open(this.href);return false;