Bonomaul wrote:Hur är det förresten, måste man ha alla magi och life-tankarna innan man kommer in i sista palatset, eller räcker det att ha 8 i magi, life, och attack, samt klarat alla palatsen? Man måste ha alla tankar på life och magi va?nej jag hade varken eller mitt första varv..
sket i att dra till hidden town of kasuto, samt stannaede aldrig och grinda så jag hade bra 7 i attack o magi, samt saknade en magibehållare..
hmm.. skita i korset säger du.. har jag inte funderat över.. vilka fiender är osynliga då? är det alla blå på vägen till sista slottet eller bara på kyrkogårdarna typ?
edit: andra varvet hade jag inte alla magibehållare givetvis, första måste man ju ha det för att få thunder..
SATAN! jag dog game over på sista bossen i 6:e palatset.. jag som låg på sån bra tid. 1h 30min... nu måste jag springa hela vägen dit och till bossen, jävla skit... nåväl, jag får trösta mig med att tiden blir lätt att slå

edit2: jaja, det tog bara 6min extra

men jag börjar tro att jag kanske varit lite VÄL snabb... mina stats är 6-6-7 och efter gjort thunder på ängeln har jag inte ens råd med shield eller jump... men tiden nu när jag är på ängeln är 1.55 så snabb har jag minsann varit

edit3: nej jag ger upp.. en liten eldboll tar tre rutor liv, så jag dör efter tredje.. sen när jag bara har 6 i attack måste jag träffa honom dubbelt så många ggr eller nåt också... jag får ner hans liv typ 2 pluppar, sen dör jag...
INGA spel på tradera: http://www.tradera.com/auktioner/Tawny" onclick="window.open(this.href);return false;