• Bekännelse tråden

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#316307  by snickerboa

Här kan ni bekänna era synder som ni gjort mot ett nes eller tillbehör. Jag börjar jag förstörde ett nästan fungerade nes idag förlåter du mig gud? :cry:
 #316315  by Skogur

Jag förstörde en zapper när jag var 9, och när jag satte ihop mitt NES så märkte jag att jag fick skruvar över :s . Det löste sig iaf, det går att stänga ordentligt nu och luckan gnisslar inte mer :D
 #316318  by MrDomarn

NES byggdes faktiskt med för många skruvar, det ska bli skruvar över. Ett litet practical joke från Nintendo skulle man kunna säga. Sälj dom på Tradera.
 #316328  by Ac0122

Jag slängde ca tio scn kartonger i veckan ett 20 tal tyska boxar följde med. Pallade inte sälja och inte ha kvar. Saknade flärpar, revor allmänt kassa. Bionic commando och Dragons lair tvekade jag länge med.. :)
 #316330  by MrDomarn

Synd, en box med revor och utan flärpar är ofta en skickuppgradering för mig. Är de borta för alltid?
 #316382  by smid

Jag har aldrig klarat Probotector 2 utan konamikoden, omöjligt... :(

Edit: kräng kartongerna i klump då :(
 #316385  by Ac0122

MrDomarn wrote:Synd, en box med revor och utan flärpar är ofta en skickuppgradering för mig. Är de borta för alltid?
Japp de är borta. Dåliga boxar finns det ju massor av.
 #316404  by Ufouria

Låser denna trams-tråd. Har ni något ni ångrar/vill bekänna kan ni ta det i Chatt-tråden. :)

Instagram #sndb.se