Är Swords & Serpents roligt att spela själv?
Eller blir det roligast om man är 3-4 stycken.
Eller blir det roligast om man är 3-4 stycken.
Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote:Neä, började oxå undra över den. Kan vara ilagd efteråt.dafr wrote: ligger i DAS och är bara på tyska.Känns inte som den manualen hör hemma i det exemplaret!
Sanna wrote: Är det Bergsala- eller Yapon-import?Kommer inte ihåg vad det stod på A4-manualen. Tror Bergsala men ska kolla när jag kommer hem från jobbet.
pinge80 wrote:säkert ngn som pillat bort detKan mycket väl vara så, det skulle ju vara det enklaste förklaringen.
Omega Supreme wrote:Vad jag minns sålde han flera oöppnade ex som kom från samma gamla leksakslager. Dom två sista exen han sålde saknade klistermärke. Kanske var det så att klistermärket kom separat och sattes på av leksakshandlaren innan varan kom ut i butik?Min teorin är att spelet skeppades till Sverige i två olika omgångar. Vid den första sändningen ville Bergsala markera att detta var det första spelet på svenska. Så man lät enkom trycka upp och sätta dit klistermärket. När senare sändningar nådde landet hade spelet funnits ute ett tag och man ansåg att det inte längre fanns något behov av att fortsätta märka på detta sätt.
Sanna wrote:"Antikhandlare" sålde även ett par Shadowgate där klisterlappen satt upp och ner.![]()
Sanna wrote:"Antikhandlare" sålde även ett par Shadowgate där klisterlappen satt upp och ner.![]()
Haffi wrote:varför floppade dreamcast så hårt? har för mig att det bara var 32.bitar och att de släppte konsollen precis innan N64 och PS1 men det verkar ju inte stämma..Konsolen var "128 bitars"(att bedömma konsoler med bitar är inte min grej egentligen...) och släpptes 1999, så den släpptes inte innan N64 och PS1 :-)