Moderator: Moderatorer
Lakanman wrote: Dagens ros går till Gixen. För du orkade styra med allt.Danke!
Gixen wrote:Piss, shit, fuck.....moddade fel enhet. Connectorn är ju kass på den (min jävla idiot...).Använd en lite vass elektronikskruvmejsel istället. Bara ställa moderkortet på högkant och trycka snett längs med kortet mot benet och vips är det av och sen böjer man upp det lite. Tar ung. 3 sekunder när man gjort det några gånger
Fick modda en till, och jag kan säga att det tar lite tid att få dän det där förbannade benet om man endast har en liten sax tillhands.....![]()
Well well.....nu ska jag lira Outlands
AndiOne wrote:lr tar man en vanlig avbitartång så knipsar man av de på en sekund utan risk att slinta med en vass mejselJodå, men jag tycker det är för trångt att komma åt med tång, och man kommer knappast i rätt läge och hinner klippa av på 1 sek heller
AndiOne wrote:De är santHehe du tror inte det är dax att lämna tebax den nu då snart
Ja har en liten fin avbitartång ja låna från skolan när ja gick el för en massa år sedan
WERY wrote:Tycker att man borde lägga in SMB2 i databasen även om den inte är så äkta men den förtjänar det. Det finns ju ett alternativ bland kassetterna som heter olicensierat och då kunde man låta den USA kassetten vara därSpelet är inte olicensspel så det vore bara FEL :S