• Om Super Mario Bros. var gjort idag

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#285776  by nissling

Kanske inte rätt kategori men originalet är ju till Nes så jag lägger tråden här.

http://kotaku.com/5531665/
Rolig sida. :)
 #285786  by WERY

Smått komisk faktiskt men inte snyggt på bilderna att dom fått med fönster från facebook ovanpå skärmbilderna
 #285906  by Noggenfogger

WERY wrote:Smått komisk faktiskt men inte snyggt på bilderna att dom fått med fönster från facebook ovanpå skärmbilderna
Skojar du eller? Det är ju fönsterbilderna som är själva grejen.
snickerboa wrote:Lite onödigt att starta en tråd om det .
Betydligt vettigare än att hålla MSN-konversationer i redan befintliga trådar. Tills du skaffat lite självinsikt borde du låta bli att gnälla på andra.
 #285963  by nissling

De har ju tagit problemen med de nyare spelen, lagt in dom i Super Mario Brothers för att visa hur dumma dom är.
 #285996  by WERY

Klart jag fattar bilderna men det var ändå inte snyggt. Man borde hålla isär spel och internet mer vilket man inte gör idag så därför är jag glad för att spelet kom 1985 istället så man slipper allt detta nya som finns med på bilderna. Spelen på feijjan är dock inte lika färgglada

Och precis så hade det sett ut. Bilder och massa text som man ska följa, ja lika meningslöst som mafia wars och farmville :yes:
Last edited by WERY on 14 May 2010, 15:49, edited 1 time in total.
 #286024  by 0LD5K00L

påminner extremt mycket om alla zynga-facebook-apps :lol: , det värsta är att det är precis så det är :evil:

fast jag skulle inte tro att grafiken hade sett ut sådär om det hade kommit från 2010 :?

Instagram #sndb.se