Moderator: Moderatorer
Bonomaul wrote:Spela igenom Mega man 2 eller 3 några gånger så ändrar du uppfattningNystroem wrote:Ice Hockey (Bonomaul)Ta det lite lugnt med meskalinet nu du.. jag behöver bara Zelda II, och Zelda II only!! Något annat har jag aldrig nämnt, och kommer aldrig att göra heller!
Sanna wrote:Bubble Bobble är ett underbart spel oxå. Det ska helst spelas 2.Håller med, bara man som jag skrev precis stänger av musiken.
Filurkatten wrote:Bubble Bobble går att spela bara man slipper musiken..Det är ju musiken som gör spelet :O + 2 spelar stöd + gullig grafik + drakarnas ögon =)
nes_nerd_no_1 wrote:Haha! Då tycker jag att du ska lyssna på den låten när du är flashad, och jag lovar dig, kärlek kommer att uppstå!Skadar ju inte att testa, men eftersom att jag inte gillar låten annars så...
AndiOne wrote:Tja man MÅSTE ju vara 2 player för att klara spelet i slutändan.Så gör ja me.
Men ja spelade rätt ofta själv fast ja tog fram Player 2 eftersom man kan skänka liv till den andre om man har ett extra liv över o på de sättet fick ja fram den andre precis när ja döda bossen
Lakanman wrote:Har två kompisar som är rätt heta i BB. Dom klarade skiten från början till slut på C64 eller om det var PC. Inga koder där inte.Jag och en polare bestämde oss för att varva det för ett par månader sedan. Klarade första rundan. Andra rundan, Super Bubble Bobble, har vi kvar. Får väl ta det snart, älskar det spelet!