Moderator: Moderatorer
Kreese wrote:Vad jag vet så är Chiller det enda spelet man kan köra med två stycken.Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Kan man köra med 2 zappers i det spelet??? Det kan man väl inte i de andra Zapperspelen?

Sanna wrote:Är Mega Man 2 beroende. Har kört igenom det 6 ggr inom två dygn (på Difficult i 5 av 6 ggr då det blir roligare så). Helsjukt. Var fasligt nära att spela det igen imorse.Nice. Försök att klå Mega man 2 på 40 minuter. Då är du i samma dream team som mig och Nystroem =)
Kan man välja mellan Normal och Difficult i alla Mega Man spelen eller är det bara i 2:an?
Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Då kan du hjälpa oss att uppdatera databasen med detta spel
 Står bara okänt och annat. En annan fråga, släpptes spelet bara i USA?
 Står bara okänt och annat. En annan fråga, släpptes spelet bara i USA?BelfegorC4 wrote:NintendoAge har svaret på alla NES-frågor som inte täcks i databasen här!Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Då kan du hjälpa oss att uppdatera databasen med detta spelStår bara okänt och annat. En annan fråga, släpptes spelet bara i USA?

Sörbom wrote:Fick ett boxat GunSmoke av sambon häromdagen. Hon hade köpt det på tradera å hade tänkt ge det till mig i födelsedagspresent (22juni) men hon orkade inte vänta. Ett par timmar senare hade om harvat det... :oops:Woosch! Grattis till en grym Sambo!

Sanna wrote:Klarade Mega Man 1 nyssVilken ordning ska man ta dem egentligen?Det var 17 år sen jag spelade det sist.

Tycker det var svårt, åtminstone innan man kommit underfund med vilka vapen man ska ha på de olika gubbarna.

J. Lilja wrote:Bomb Man, Guts Man, Cut Man, Elec Man, Ice Man, Fire Man... tror jagSanna wrote:Klarade Mega Man 1 nyssVilken ordning ska man ta dem egentligen?Det var 17 år sen jag spelade det sist.

Tycker det var svårt, åtminstone innan man kommit underfund med vilka vapen man ska ha på de olika gubbarna.

Gixen wrote: Så nu har jag kört alla Mega Man (utom 6:an) på kort tid.Sexan är jäkligt bra faktiskt! Tycker ettan & sexan är de bästa i serien.
Sanna wrote:Grattis! Du kommer tycka att tvåan är en barnlek i jämförelse med ettan!
Körde igenom Mega Man idag............
................Det var inte alls svårt andra gången.

Enjoy!
 Enjoy!