Moderator: Moderatorer
Kreese wrote:Vad jag vet så är Chiller det enda spelet man kan köra med två stycken.Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Kan man köra med 2 zappers i det spelet??? Det kan man väl inte i de andra Zapperspelen?
Sanna wrote:Är Mega Man 2 beroende. Har kört igenom det 6 ggr inom två dygn (på Difficult i 5 av 6 ggr då det blir roligare så). Helsjukt. Var fasligt nära att spela det igen imorse.Nice. Försök att klå Mega man 2 på 40 minuter. Då är du i samma dream team som mig och Nystroem =)
Kan man välja mellan Normal och Difficult i alla Mega Man spelen eller är det bara i 2:an?
Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Då kan du hjälpa oss att uppdatera databasen med detta spel
BelfegorC4 wrote:NintendoAge har svaret på alla NES-frågor som inte täcks i databasen här!Widar wrote:Varvade Chiller med polaren förut. Dual Zapper rocks!Då kan du hjälpa oss att uppdatera databasen med detta spelStår bara okänt och annat. En annan fråga, släpptes spelet bara i USA?
Sörbom wrote:Fick ett boxat GunSmoke av sambon häromdagen. Hon hade köpt det på tradera å hade tänkt ge det till mig i födelsedagspresent (22juni) men hon orkade inte vänta. Ett par timmar senare hade om harvat det... :oops:Woosch! Grattis till en grym Sambo!
Sanna wrote:Klarade Mega Man 1 nyssVilken ordning ska man ta dem egentligen?Det var 17 år sen jag spelade det sist.
![]()
Tycker det var svårt, åtminstone innan man kommit underfund med vilka vapen man ska ha på de olika gubbarna.
J. Lilja wrote:Bomb Man, Guts Man, Cut Man, Elec Man, Ice Man, Fire Man... tror jagSanna wrote:Klarade Mega Man 1 nyssVilken ordning ska man ta dem egentligen?Det var 17 år sen jag spelade det sist.
![]()
Tycker det var svårt, åtminstone innan man kommit underfund med vilka vapen man ska ha på de olika gubbarna.
Gixen wrote: Så nu har jag kört alla Mega Man (utom 6:an) på kort tid.Sexan är jäkligt bra faktiskt! Tycker ettan & sexan är de bästa i serien.
Sanna wrote:Grattis! Du kommer tycka att tvåan är en barnlek i jämförelse med ettan!
Körde igenom Mega Man idag............
................Det var inte alls svårt andra gången.