• NESdb julklappsbytestråd (anmäl dig senast 11 dec)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#226238  by DavidBluBB

:) :D :mario :luigi: :MM :birdo:

Det var vad man kan kalla en julklapp!

En Zapper, 4 dammskydd, ett ark med mario klistermärken och en Pikachu CD hållare!

Tack Chefren!

Lite skoj att jag skickade med ett Cim City faktiskt.. :DOG
 #226240  by Chefren

Hade tänk skicka med en Duckhunt kassett för att det skulle bli ultimat men hittade tyvärr ingen :(

Tusen tack xorox! Konami hyper soccer, aldrig hört talas om men inget jag har heller så, tack :D
PLUS en sån där nyckelringsversion av något G&W-spel.. Var det Fireattack?

Tack som fan iallafall! :D
 #226249  by xorox_88

hehe varsegod :) hittade inget som va värt i skicka typ :) så jag åkte iväg å sökte reda på nå annat å skicka med oxå :P sökte på 2 ställen inna jag hittade igen g&w spelet :P visste att dom fanns på mekonomen men där va dom snor dyr hehe :) tänkte aldrig på att kolla vad det var för spel haha :)
 #226874  by tjibynn

sweet :good:
 #227158  by MXS

Tack för ett härligt blandpaket Kreese! :)
Mest nöjd är jag faktiskt med CD:n som du själv komponerat, missade att bjuda hem en sådan på RG.

Dock så kommer jag nog göra mig av med vissa av dem, inget stort fan av A-Teens 8) men Kreese CD:n kommer definitvt behållas i samlingen, och tack för bonuslåten ;)

Image
 #227244  by Kreese

Hmmm bilden funkade inte så bra tror jag... Hehe A-teens CDn är en av de 20 st jag fick när jag fyllde trettio. :) Skickade bara med den som en ploj grej. ;)

Misstänkte att skivan med min musik var det som skulle falla mest i smaken, resterande var mest som en bonus. Har inte testat dem, men en Famicom converter kanske kan vara bra att ha.

Gott nytt år på dig!

http://www.youtube.com/watch?v=KhDSNCTXD7Q :P
 #227312  by MXS

Jo en Famciom converter är absolut bra att ha, men jag har redan en sådan, exakt samma faktiskt, sen har jag även ett Twin Famicom.

Så istället kanske jag donerar convertern + Bart spelet ---->> i en kommande donationstråd för Retrospelsmässan-kassan. :)
 #228274  by Rubbade Runar

TUSEN TACK TOMTEN ROGERXY!!!

Kom hem idag o kunde hämta ut paketet sista dagen innan de skulle skickats tillbaka, gissa om ja blev glad av en FOUR SCORE som ja velat ha länge!! Dessutom T2 scn kassett, en snygg wii t-shirt, en pizza meny från Marios pizzeria :lol: och metroid grej, till gamecube kanske?

Får ta bild när ja packat upp all min packning :good:

Tack igen! :good:
 #233874  by nissling

Oj, ser ut som att jag glömt att skriva här vad jag fick av MXS. Jag fick ett julklappsfodral som är gjorda för Nes-spel tillsammans med ett genomskinligt (stavning?) skyddsfodral. Tack så mycket! :D
 #234338  by nissling

Vad är den värd egentligen? Jag har inte så mkt koll på Nes så jag vet inte värdet om jag ska vara ärlig. Hittade detta på Tradden dock.
http://www.tradera.com/NINTENDO-svensk- ... _103027196
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Instagram #sndb.se