• NESdb julklappsbytestråd (anmäl dig senast 11 dec)

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#222580  by tjibynn

nä blir de sega då drar jag mig ur...
 #222769  by nissling

tjibynn wrote:nä blir de sega då drar jag mig ur...
Äh, Sega är ju bäst! :FU

Vet dock inte ifall jag har så mycket Sega att skicka iväg till nån i julklapp, har några Nes-kassetter som går för typ 70 kr och uppåt vilket är spel som skulle accepteras under den här julen. Kan iaf kolla i Sega-hyllan ifall det finns nåt där som kan skickas iväg men skulle det bli nån annan som får paket än Lakanman så kan jag skicka nåt Nes-spel. :)
 #223081  by Pinge

:good:
Får se vem den lyckliga blir iår.. har en del skit att skicka! 8-[
(kanske en komplett scn samling) :DOG
 #223088  by MXS

Sådär! :) Då var de klart!

Och för att göra det så enkelt så möjligt så skickar vi till näste man/kvinna i ordningslistan som går i bokstavordning. Det vill säga.. Chefren skickar till --> DavidBluBB skickar till --> duckerdude osv. Sista person på listan xorox_88 skickar till --> Chefren.

Julklappsbyteslistan:
Chefren
DavidBluBB
duckerdude
kreese
MXS
nissling
pinge80
Retroroger
rogerxy
Rubbade Runar
Snutteliten
Tawny
tjibynn
xorox_88

Det är upp till var och en att ta kontakt med den person man ska skicka till, för att få adressen.
Julklappen ska vara postad senast den 16 dec, som också är sista dagen som Posten kan garantera en leverans före julafton.

Ps. Glöm inte att posta i tråden när du fått ditt paket, så att vi kan bocka av alla.
Ta gärna också ett foto på vad du fick!

Ps 2. Endast NES relaterat (spel, tillbehör, merchandise till ett värde om lägst c:a 50 kr) får ges bort! Inget annat.

Lycka till! :good:
 #223090  by Pinge

Nissling: Skicka ngt fint annars jävlar! :)

Jag kan ju skicka tillbaka det jag fick av Retroroger förra året! :lol:
 #223115  by Tawny

MXS wrote:Ps. Glöm inte att posta i tråden när du fått ditt paket, så att vi kan bocka av alla.
Ta gärna också ett foto på vad du fick!
man får ju inte öppna förrän julafton ju :P
 #223121  by nissling

pinge80 wrote:Nissling: Skicka ngt fint annars jävlar! :)
Jo jag har kollat igenom Nes-spelen och hittade ett fint spel som du kommer nöja dig med. :)
 #223130  by nissling

Oj jag såg fel, det var inget Nes-spel, det var ett MD-spel. :lol:
 #223317  by Pinge

men då får vi se till att märka paketen med "julklapp" så ingen råkar öppna av misstag!
 #223319  by tjibynn

lugnt för xorox iaf då jag kommer slå in de i julklappspapper så inga misstag görs...

de ska ju va en julklapp o inget "jag skickar nåt i en jiffy what so ever" :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Instagram #sndb.se