• Slalom BC4´s Tävling nr 48 (21 sept - 27 sept) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #192519  by BelfegorC4
 
Dags att åka skidor.

Image

Inställningar
Välj Snowy Hill backen (Den första och lättaste)

Nya Regler
Anti-sniper skydd är aktiverat (om ett highscore presenteras i tråden som tar första placering efter kl 19:00 på slutdatumet, kommer tävlingen förlängas med 24 timmar, OBS! Endast för dom tre som har tagit en placering)
Placeringarna 1,2,3 i tävlingen får poäng, som presenteras i Scoreboard tråden.
viewtopic.php?f=15&t=6139

Regler
Bäst tid på Blue Mongoose gäller, om ingen kommer så långt så tar vi bäst tid på banan under och så vidare =)
Spela tills det blir game over.
Får spelas på NES, Famicom
Inga fusk får användas som gamegenie eller andra tråkigheter
Inga gamla rekord får användas
Bildbevis krävs 1,2 och 3:e placeringen nu (Var redo med kameran, bilden försvinner snabbt)

Highscore
pinge80 - [Bana 8] 2:09:06
Sanna - [Bana 5] 1:53:20
 #192551  by BelfegorC4
 
Bana nr. 8 :badgrin:
Men om du endast klarar bana 5 så får du en fin överblick av alla banorna och dina tider.
Ta kort för om inte någon kommer till bana 8 när tävlingen är över så tar jag den bästa tiden på den högsta banan som någon har kommit till.
 #192710  by Ufouria
 
Dog redan på bana 5. :( Aja, mitt första försök så jag får försöka igen.
Blev fasligt trött i tummen av att trycka uppåt på styrkorset. Kommer att få träningsvärk i tummen.

Edit: Nu klarade jag iaf bana 5 (med 45 sek kvar..) men dog på 6:an men var jätte nära målet. Nu måste min tumme vila tills imorrn.
 #192724  by Pinge
 
jao, jag har bara kommit till bana 6 också, har lagt in det i emulatorn.. så nu kan jag göra en del försök i sängen och på jobbet också! :yes:
 #194037  by Ufouria
 
Har spelat ett par omgångar till idag. Gick inget bra alls. Klarade aldrig 6:e banan. Var dessutom inte ens nära att hinna i mål. Ger upp tror jag. Kanske blir ett par omgångar i helgen.
 #194590  by Ufouria
 
Blir nog inga mer körningar för mig tror jag. Kommer ändå inte klara bana 8.
Kommer till bana 6 och där slutar det roliga.

Bild på tiden jag fick på bana 5 senaste gången jag åkte. Tid 1:53:20

Image

Instagram #sndb.se