• Skyddsplastpåsar till boxade nes spel ?

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#139937  by nes_nerd_no_1

Annars? Du menar väl också? ;)

Vill du ha 50 styck? Vad lustigt, med tanke på att det bara släpptes 40 spel i liten låda! ;) ;) ;)
(jag vet, det är bra med dubletter...)
 #139956  by Gixen

Blir de stora boxarna bra så kommer det säkerligen bli small-box oxå :yes:
 #140109  by lajbans

Själklart blir det smallbox, om de vanliga boxarna blir bra...

Men tar en sak först, jag får ju bita i det sura äpplet om boxarna inte blir som man tänkt sig, inte så roligt
att punga ut 2-3 papp för boxar som blir för små, eller felgjorda på något vänster...

Men blir dem bra, så blir det små också...

Gixen har varit schysst o skickat ett par boxar, så jag ser hur dem ska se ut, tack igen.
 #140163  by Gixen

Vassegod!
Det är egentligen inte så mycket mer än tjockleken som behöver justeras. NES-spelen passar i både höjd och sidled. Tjockleken på plasten är bättre på NES-boxarna, så det är väl egentligen det enda som är bra med dom.
 #140362  by Gixen

2.3 eller 2.4cm bör väl tjockleken vara om jag inte mätt fel. Övriga mått är samma som SNES-boxen, 18.1 och 12.7
 #141218  by lajbans

Så, då är Bigbox beställda 500 stycken, så det räcker till alla som är intresserade här (antar jag)

Dem kommer i maj. Så skriver i denna tråden när dem finns hemma. Blir dem bra, så beställer jag smallbox.
 #141243  by crust

Härligt. 8)

Jag kan tänka mig 50 från den isf första beställningen, så ser jag om jag är nöjd med dem först.
Last edited by crust on 05 Mar 2009, 22:07, edited 1 time in total.
 #141325  by Gixen

Räcker 500 boxar? Själv behöver jag 200. Men det är klart, det går väl göra fler beställningar (samtidigt som smallboxarna kanske). Hoppas dom blir bra bara....annars får väl alla intressenter dela på kostnaden kanske?

Vilka är det som ska ha nu då, och hur många?
 #141338  by Pinge

gixen: först och främst ska jag ha 180st :yes:
 #141413  by Gixen

Jag ska styra upp en separat intressetråd så fort jag fått pm av lajbans.
 #141426  by Pinge

Gixen: jag ska gå ner till lajbans när boxarna kommit och olla samtliga som ska skickas till dig :yes:
 #141451  by Pinge

då får lajbans hjälpa till.... jag vill ju inte olla sönder huden! [-X

Instagram #sndb.se