• The Bergsala Domino!

• Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

#138408  by Pinge

Ju mer jag tänker på det så vill jag nog göra ett "riktigt" där dom står i releaseordning!
Får fundera ngn dag till och se om jag kan fåtag i en riktigt videokamera isf!
 #138580  by Pinge

Tackar! Nu ser jag fram emot fler galna upptåg med Nesspel inblandade!

Jag och Belfe glömde ju att köra ett komplett König Der Röwen 100 varv i torktumlaren när han var här #-o

Får hitta på ngt annat med det! Förslag någon?
 #138582  by Tawny

måste belfe vara med för att ni ska göra det?
kör det i tvättmaskinen och efteråt i tortumlaren, och sen testar du så det funkar och sen lägger upp det på tradera.. "rare fint skick, funktionstestat" osv :)
och glöm inte länka till nån obskyr överprissajt som säljer svindyra scn :)
 #138585  by Chefren

Lysande!
 #138587  by Pinge

Njae, inte tvättmaskinen, då vet man hur det slutar... fullt med pappersbös att plocka ur... skulle kunna diska det iofs! *klura*
 #138595  by Pinge

jag vill inte behva rengöra ngnting från pappersmulor sen... vi får se vad som händer! kanske lägga det i en skål med vatten och kasta in i frysen....
 #138598  by Tawny

det låter roligt :)

och sen på tradera "vill ni ha kvar det i den fina isskulpturen får ni hämta det på plats, annars tinar jag det och skickar med posten"
 #138690  by Martin

Påminner om den där musikvideon där ett band gräver upp Et till Atari 2600 ur öknen och staplar dem i sitt rum. Kommer varken ihåg bandet eller låten, ehm, någon som vet vad jag traggar om?
 #138882  by Terttu

Fettrolig sätt att flasha med en komplett bergsala-samling! :good:
Jag är inte alls avundsjuk... nä-he ;)
 #138886  by Kreese

Hoho cool idé! Gör det gärna igen med spelen i kronologisk ordning...

Grattis till en komplett samling också. Kassetter alltså...
 #138895  by Pinge

jo jag blir mer sugen för varje dag.... kanske orkar göra det i helgen...men då behöver jag en lista över spelen i kronologisk ordning...
 #139137  by Pinge

jag är ett steg närmare, skrev idag ut listan (tack sanna), så på lördag om jag känner mig pigg i kombination med att frugan jobbar! :)
 #139222  by Andreas No 1

Du är också en Smygare! :lol: Blivit smittad??? ;)
 #139233  by Tawny

det hade varit coolt om vi alla chipped in med carts och så gjorde vi ett domino som skrev "nesdb.se" :yes:

Instagram #sndb.se