Behöver väl inte delge vilket omslag jag röstade på, tror alla kan klura ut det själva 

Moderator: Moderatorer
Frezy_man wrote:Hans kjol e för kort och inga kalsonger har han stackarenWtf?!?![]()
chris_vain wrote:Det är ju inte bara själva bilden som e snygg på Castlevania't, kolla bara in den underbara loggan...Sen finns det ett snyggt djup i den bilden också, med piskan som börjar nästan framför bilden och slottet långt i bakgrunden men det hjälper inte för jag röstade ändå på...
GuardianLegend wrote:Behöver väl inte delge vilket omslag jag röstade på, tror alla kan klura ut det självaNej, berätta vilket du valde... Jag tog samma, klart snyggast.
Smart Cat wrote:Frezy_man wrote:Hans kjol e för kort och inga kalsonger har han stackarenWtf?!?![]()
chris_vain wrote:Det är ju inte bara själva bilden som e snygg på Castlevania't, kolla bara in den underbara loggan...Sen finns det ett snyggt djup i den bilden också, med piskan som börjar nästan framför bilden och slottet långt i bakgrunden men det hjälper inte för jag röstade ändå på...
GuardianLegend wrote:Behöver väl inte delge vilket omslag jag röstade på, tror alla kan klura ut det självaNej, berätta vilket du valde... Jag tog samma, klart snyggast.
pinge80 wrote:jag har den på väggenNär får jag flytta in
pinge80 wrote:vi kan ju bli sambos på försök om du kommer hit på spelträff i februariJag ska allt försöka kunna åka upp,hade varit superskoj, jag har säkerligen 2 polare som gärna skulle vilja det oxå.
gött att inte ninja skiten vann, eller det e iofs inte över men vad ska skunna hända?