Moderator: Moderatorer
pinge80 wrote::shock:Du gav mej tre spel i inflyttningspresent... de var inte ens kompletta, bara kassetter. Fan för dej!
undra vad jag har gjort nu
rogerxy wrote:Hehe!pinge80 wrote::shock:Du gav mej tre spel i inflyttningspresent... de var inte ens kompletta, bara kassetter. Fan för dej!
rogerxy wrote:Det hade varit manligt, skicka morsan på en dum Tradera-säljareHade nog bättre platsat i Gay-tråden.
Smart Cat wrote:Katten: Roger menade Pinge int M1984 här.rogerxy wrote:Hehe!pinge80 wrote::shock:Du gav mej tre spel i inflyttningspresent... de var inte ens kompletta, bara kassetter. Fan för dej!
Han har ju faktiskt bättrat sig lite. Från början ville han ju inte sälja om han inte fick det han ville ha oavsett om reservationspriset var uppnått eller inte.
Sen ville han ju inte samfrakta men det gör han ju nu för tiden (fast han tar ju fortfarande 40:- per spel. Han säger ju dock att han tar betalt för att göra jobbet dvs paketera det samt gå till posten med det.
:
rogerxy wrote:Yes box den vill jag ha... vad säljer du den för?Ingen aning vad sånt kan vara värt, jag visste inte ens att de fanns förrän jag fick hem spelpaketet förra veckan.