• Kommentarer till tips och tricks

  • Fusk, tips och tricks till NES-spel.
Fusk, tips och tricks till NES-spel.

Moderator: Moderatorer

 #2784  by Riwallen
 
Hej igen mina kära vänner!
Här kan ni skriva kommentarer och dylikt om Tipsen och Trixen eller om ni bara vill prata om detta ämne så går det bra här.

Håll de andra trådarna snackfria :wink:

 #3365  by Hundägaren
 
Eftersom det är "chattförbud" i fusktrådarna så undrar jag här i stället då 8)

Går det att länka ihop t ex alla tips och fusk till en tråd, typ Megamanserien, Turtles, Castlevania osv

Jag vet inte ens om det funkar att göra eller om ens intresset finns, men visst vore det lite ballt och kunna söka på typ Megaman här på Tung och som svar få upp en walkthrough eller iaf alla fusk till olika MM på samma ställe.

Tack för mig !!

MVH H Ä

 #3374  by Kreese
 
Tanken är nog att i framtiden lägga in dessa fusk under respektive spel om jag inte missminner mig. Det blir ju ganska enkelt att bara kopiera fusken och klistra in när en sådan del finns för varje spel... På så vis blir det lättare att hitta fusken.

 #3381  by Riwallen
 
H Ä Ursäkta mig men jag fattar nog inte vad du menar. :-k

Som Kreese sa någon gång i framtiden så kanske det ligger under respektive spel.
Men förkalra lite närmare så kanske jag förstår bättre. (Får skylla på att jag är trött.

 #3465  by Bonomaul
 
Skulle nog kunna doktorera i hur man bäst spelar Probotector.. ;)
Dock så är det svårt att sätta ord på allt man har i huvudet så jag kan inte komma på ett enda tips eller tricks (förutom det banala jag redan bidragit med).

Så fick jag det sagt också.. Intresseklubben antecknar febrilt antar jag!? ;)

 #3704  by Riwallen
 
Vaddå Bonomaul vad är det du inte kan föra ner i skrift som du kan om Probotector?

Nu väckte du min nyfikenhet.

 #3706  by Lakanman
 
Intresseklubben exploderar :D

 #3711  by Bonomaul
 
Som sagt, väldigt svårt att sätta ord på. ;)
Har väl lirat det en del.. med naturlig skicklighetsökning som följd.

 #3712  by Riwallen
 
JAJA du får skriva ner det ändå och skicka ett PM till mig så får jaf se om du kan något. :)

 #3714  by Bonomaul
 
Som sagt.. ;)
Enda sättet att få reda på det lär nog vara att träffas.
Är du förtjust i Probotector? Är ju hur kul som helst att köra 2-player!

 #3715  by Riwallen
 
I love it!

Du bodde ju på cykelavstånd sa du ju

 #3716  by Bonomaul
 
Jaja, det var nog en lätt överdrift förstås.. ;)

 #4583  by Riwallen
 
Ingen som harl ite lite Tips om Mega man 3 T.ex vilken ordning bossarna ska tas?

 #4619  by Lakanman
 
Ja det vore något för jag tänka spela igenom det.

 #4623  by Riwallen
 
Jag med :wink:

Så den som har info om MM 3 Så skapa en tråd och skriv.

 #4631  by skogga
 
Riwallen wrote:Jag med :wink:

Så den som har info om MM 3 Så skapa en tråd och skriv.
Skrev dit MM3s bossordning.

 #4632  by Riwallen
 
Tackar

 #5711  by Lakanman
 
Ska inte snacka i fusktrådarna Azox

 #5804  by Riwallen
 
Azox jag rensade lite i Solomons Key tråden då den ska vara som det sades ett uppslagsverk. Inte snack. Men inga onda tankar om dig för det :twisted: HEHE.

Sparade länken tills vidare.

 #7608  by nes_nerd_no_1
 
Hello. Nu finns det en risk att jag kommer att låta som en gnällig negativ besser wisser, men jag tar risken ändå! ;)
Tycker ni inte att tips & trix avdelningen är ganska överflödig??
Det är inte mycket man lär sig som man inte redan kan, och jag tror nog att jag inte bara pratar för mig själv...

Ledsen att jag klagar, jag kan ju bara skita i att gå in i den delen av forumet. Ville bara se om någon höll med mig?

 #7609  by Lakanman
 
Nja tycker den är fin. Kollade efter något för ett tag sen :)

 #7610  by nes_nerd_no_1
 
Visst, det kanske är någon kod här & där som kan vara kul att läsa.
Men i stort sett så känns det som att man lärde sig alla dessa trix för sisådär 14 år sedan...

Usch vad jag gnäller! Ska försöka sluta med det!
Last edited by nes_nerd_no_1 on 06 Jul 2006, 09:24, edited 1 time in total.

 #7615  by Kreese
 
Tanken var ju att tipsen och trixen skulle bakas in i databasen framöver, så man kunde söka på spel och även få med den delen med tips och trix.

Visst det finns ju redan väldigt många bra fusksidor, med guider och sånt. Men det vore nice med möjlighet att lägga in tips/fusk mm. Om varje spel...

 #7622  by nes_nerd_no_1
 
Kreese wrote:Tanken var ju att tipsen och trixen skulle bakas in i databasen framöver, så man kunde söka på spel och även få med den delen med tips och trix.

Visst det finns ju redan väldigt många bra fusksidor, med guider och sånt. Men det vore nice med möjlighet att lägga in tips/fusk mm. Om varje spel...
Ok! Skulle ju vara ganska schysst om vi kunde få den funktionen så småningom!
Känns som att www.fuska.nu funkar ganska bra under tiden ;)

Slutgnällt. *PUNKT*

 #8535  by Riwallen
 
nes_nerd_no_1 wrote:Hello. Nu finns det en risk att jag kommer att låta som en gnällig negativ besser wisser, men jag tar risken ändå! ;)
Tycker ni inte att tips & trix avdelningen är ganska överflödig??
Det är inte mycket man lär sig som man inte redan kan, och jag tror nog att jag inte bara pratar för mig själv...

Ledsen att jag klagar, jag kan ju bara skita i att gå in i den delen av forumet. Ville bara se om någon höll med mig?

Jag tycker du är skit gnällig :evil:

 #8938  by nes_nerd_no_1
 
Riwallen wrote:
nes_nerd_no_1 wrote:Hello. Nu finns det en risk att jag kommer att låta som en gnällig negativ besser wisser, men jag tar risken ändå! ;)
Tycker ni inte att tips & trix avdelningen är ganska överflödig??
Det är inte mycket man lär sig som man inte redan kan, och jag tror nog att jag inte bara pratar för mig själv...

Ledsen att jag klagar, jag kan ju bara skita i att gå in i den delen av forumet. Ville bara se om någon höll med mig?

Jag tycker du är skit gnällig :evil:
Efter att ha läst mina tidigare inlägg så kan jag väl bara hålla med dig! ;)

 #35125  by Riwallen
 
Ah skönt att det verkar vara lite ordnihng i denna enda avdelning man får vara modde i :D

 #36997  by J. Lilja
 
Jag gillar tips & trix-avdelningen främst för att det mesta som står här funkar! Söker man på nätet hittar man ofta en jäkla massa båg som folk suttit hemma och hittat på bara för att jäklas eller skapa myter.. :roll:

 #41856  by Riwallen
 
Kul att någon tycker dennna avdelning är bra. :D

Instagram #sndb.se