• Konsolutgåvor släppta i Norden - N64

  • Diskussioner om allt som rör N64.
Diskussioner om allt som rör N64.

Moderator: Moderatorer

 #834512  by danskdynamit
 
Jag har köpt ett nytt exemplar av den lila varianten. Den kommer från Alas från början, sen Alexkid och nu min. De tog aldrig ur den ur kartongen men det gjorde jag. Här kommer infon jag hittade :good:

Kartong: NUS-S-TGE-EU6
Manual (enhet): NUS-S-HE-SCN-2 + En likadan manual med NUS-S-HE-EUR
Manual (spel): Ingick inget spel
Kassett: ingick inte
Bergsalaregpapper: C(BER)-NUS-SCN-1 + En spansk:C(NE)NUS-ESP-1
Precautions: NUS-EUR-4
Reklam: Reklam för olika spel P(NOE)NUS-NOE-1, reklam för Nintendo magazine (inga regionskoder där)
Installationsanvisningar/affisch:
Enhet: NUS-EUR-1
Övrigt: Det följde med någon beställningsblanket på spanska verkar det som, vet inte riktigt vad jag ska skriva om den och fattar inte mycket av vad det står där.

Jag har laddat upp alla bilder jag tagit på innehållet här:
Ta gärna en titt och se om jag har missat något.
 #834544  by danskdynamit
 
Va bra att ni uppskatta infon och bilderna :-)
visst kan jag zippa, hur man nu gör och fixar det? Kan nån skicka nått bra tips på det i pm kanske?
Vad tror ni om det där pappret på spanska med rutor att kryssa i? Nån beställningsblankett eller va e det?
 #834546  by Dystav
 
Du menar den du har på första bilden i din länk? Köpte lite papper till Funtastic-konsoler nyligen och fick med det papperet, det är franska, den har iaf W(NFR)NUS-FRA-1 (ser ut som att du har samma kod, kolla bild 7). Med en snabb google-översätt verkar det vara en blankett för att vara med i utlottningen av att vinna alla Nintendo 64 spel som släpps 1 år efter dragningen av vinnaren. Kan ha fel, då jag inte kan ett ord franska själv :)

EDIT: Ser även ut som att Nintendo-magazine har en regionskod, se bild 12, på baksidan av papperet. Koden jag har på det papperet jag köpte är C(NFR)NUS-FRA, du kan kolla och se om du också har det :)
 #834554  by danskdynamit
 
Tack för infon Dystav, det stämmer som du säger med de 2 sista koderna så det kan läggas till i huvudinlägget. :yes:

Jag ska försöka komprimera bilderna och få in dem i tråden också.
 #835008  by BennyBossSwe
 
rakapparat wrote: 26 Apr 2018, 13:50 Lade till info från Bennys bilder samt några av hans foton i första inlägget. Vill ha inte att de ska finnas här får han säga till!
Inga problem.

Angående manualerna så borde Lirod kunna bekräfta så det stämmer mot hans bundle. Jag fick infon ifrån Karl Olsson så jag kunde kompletera min. Länk till Dropbox bilder: https://www.dropbox.com/sh/pmahw3av9lx2 ... ilLpa?dl=0


Såldes ju då på Tradera som ni kanske vet för den moderata summan 4799kr, köparen var Norsk. Kanske Wheelx som köpte? :good:
 #835133  by Lirod
 
BennyBossSwe wrote: 11 May 2018, 16:17Såldes ju då på Tradera som ni kanske vet för den moderata summan 4799kr, köparen var Norsk. Kanske Wheelx som köpte? :good:

Vilket datum såldes den?

Edit: Hittade auktionen igen.
 #837840  by Lirod
 
Förmodligen rätt papper till N64 Mario Kart 64 Special value pack.
Attachments:
123.jpg
123.jpg (274.85 KiB) Viewed 13591 times
 #837944  by Lirod
 
Zelda special value pack
180515: 1525 kr (extremt sliten kartong, fin enhet med alla kablar, fin guide och pin) OBS: Inga spel eller manualer ingick.
 #842553  by Lirod
 
Perfect Dark Set (Jungle Green):

Kartong: NUS-S-TME-EU6
Manual (enhet): NUS-S-HE-EUR (tyska, franska, nederländska och spanska)
Manual (spel): NUS-P-NPDP-NUK4
Kassett: NUS-NPDP-EUR (fram) och NUS-EUR-1 (bak)
Bergsalaregpapper: Konsumentinformation och skötselanvisningar, MGB-SCN-2
Precautions: NUS-EUR-4
Reklam: N64 och GB-reklam (P-(NOE)-A4-EUR-7), N64 och GB-reklam (P-(NOE)-A4-EUR-5) och N64 och GB-reklam (P(NOE)NUS-NOE-1)
Registreringsblad: W(NFR)NUS-FRA-1 (Nintendo i Frankrike), C(NFR)NUS-FRA (franska Nintendo Magazine) och C(NE)NUS-ESP-1 (spanska Club Nintendo)
Enhet: NUS-EUR-1
Övrigt: N64 Expansion Pak, manual märkt NUS-A-TB-EUR-3
Last edited by rakapparat on 03 Sep 2018, 14:21, edited 1 time in total. Reason: Inlagd!
 #842563  by Lirod
 
Ja, förutom Sonefors (som jag köpte konsolen av) har den endast haft en ägare.
 #848717  by Lirod
 
N64 Pokémon Pikachu N64

Komplett:
181220: 3050 kr (enligt säljaren helt ny och oanvänd)
1.jpg
1.jpg (53.76 KiB) Viewed 11696 times
2.jpg
2.jpg (67.71 KiB) Viewed 11696 times
3.jpg
3.jpg (72.95 KiB) Viewed 11696 times
 #861687  by Lirod
 
Zelda special value pack
Komplett:
191218: 8210 kr (okey skick, endast pin:en saknas)

Image

Instagram #sndb.se