• Highscore-tävling i Operation C/Probotector

  • Publicera dina rekord till GW- och GB-spel.
Publicera dina rekord till GW- och GB-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #761078  by rakapparat
 
Efter en månads sommarlov så är SNDB:s tävlingar tillbaka. För första gången för bärbart format! Dags för Game Boy versionen av
Probotector/Operation C!

Image

Regler:
  • Inga fusk som GameGenie, Konami-koden eller liknande tillåtna.
  • NTSC eller PAL-version av spelet. (Game Boy går i samma hastighet oavsett region)
  • Endast på riktigt hårdvara, emulering är ej tillåten. Dock är Super Game Boy eller Game Boy Player tillåtna.
  • När du är nöjd med din score, fotografera av din tv. Tänk på att poängen försvinner snart från skärmen, så det gäller att vara snabb med kameran. Posta därefter bilden här i tråden och vi skriver in ditt bidrag i första inlägget efter det har validerats som korrekt. Enklast och smidigast gör du detta på http://www.imgur.com
  • Hur många bidrag du vill!
  • Tävlingen pågår till den 30/8 kl 23.59
I prispotten finns diplom med ditt namn och att du är en:
Image
samt lite smått och gott.

Lycka till!

High Score:
[list]
1. Anree - 69,300
2.
3.
4.
5.
[/list]
 #762761  by SuperGamer
 
Kanske inte så många som har det här spelet? Hade jag haft det så hade jag lämnat ett tävlingsbidrag. Fast jag skulle nog inte ha valt att spela på Super Game Boy, utan utomhus på Game Boy Color.
 #762763  by DarkLink
 
Försökte vinna ett exemplar men det gick åt pipan.. hoppas på nästa spel :)
 #762773  by Ludu
 
Så jag skulle med andra ord kunna lira i fem minuter och knipa förstaplatsen? ;) Nä skämt åsido, det är ett riktigt grymt spel så vare sig det är tävling eller inte bör fler skaffa det :) Kan det vara en idé att kolla hur många som äger ett spel innan en tävling går av stapeln?
 #762789  by Ufouria
 
Rackarns! Detta skulle jag ju ha spelat, men tiden räcker inte till. Har inte haft någon ledig stund sedan min enda semestervecka i år. Hjärnan jobbar 24/7; fysiskt jobbar jag från 6 till 23, med korta pauser for gym, fixa snabbmat (mackor, fil, milkshakes etc) och gå till och från jobbet. Får spela detta i mitt nästa liv :good:
 #763575  by Anree
 
Probotector är ju bland de bästa spelen som finns till Game Boy! Självklart måste man va med :D
Jag drog en snabb runda. Sjabblade bort mig på slutet. Men verkar inte vara så mycket konkurrens än, så det får duga :)

Image
 #763894  by Anree
 
Kan man säga att man vunnit om man inte hade någon konkurrens? :?
 #763922  by segasonic
 
Du ligger ju sist 8)
 #763939  by rakapparat
 
Eftersom det inte var något intresse för tävlingen så kan jag inte utse någon direkt vinnare. Bara att du Anree var den som hade intresse av det här spelet. Jag beklagar men inga priser den här gången. Snyggt jobbat i vilket fall!

Har du några anmärkningar eller annat så är du välkommen att PMa mig.

Lycka till i nästa tävling!

Instagram #sndb.se