• SKRIV DINA HIGHSCORE HÄR!

  • Publicera dina rekord till NES-spel.
Publicera dina rekord till NES-spel.

Moderators: Highscore, Moderatorer

 #318524  by Early90s
 
Tack 8) Roligt och sorgligt på samma gång, nu har jag inga mer spel som jag är bra i *gråter*. Fast Ducktales fick jag ju över 8 miljoner i på EASY, tror det ges mer poäng i HARD, så kanske skulle försöka ta Sannas rekord. För plattform-spel är jag inte usel i iallafall. Jag har ju bara 45 olika spel och jag har lovat mig själv att inte köpa något nytt innan slutet på oktober, så jag får ju finslipa scoren på dom.
 #321677  by Ufouria
 
Om detta är mitt highscore vetitusan men det är iaf en poäng på Ghostbusters 2.
Hela spelet utan continue (för då börjar ju poängräkningen från 0).

Hur gör man för att ta en bild på en svart TV-skärm egentligen!!! :/
Har man inte blixt blir poängen bara en gröt av siffror som man inte ser. Har man blixt så ser man tydligt poängen men man får även en blixt på köpet.. Ni får båda. Själv föredrar jag den första tagen med blixt. (tog ungefär 20 bilder, dessa blev bäst).

Image


Utan blixt blir det så här tjusigt! :(

http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 572041.jpg
 #338282  by Skogur
 
Duckhunt Game A rekordet hör åter igen till mig! Postat bilder här :)
viewtopic.php?f=15&p=338279#p338279
 #345900  by Bucket
 
MONOPOLY: (en motspelare, alla standardinställningarna)

9483 $

Image
 #355334  by WERY
 
319 634 poäng då. Det blev snabba takter på tredje varvet
Image
 #355699  by Malus
 
Duck Hunt
298600
 #355701  by Malus
 
^^
 #369976  by Ufouria
 
Utan att dö eller utan continues bara?

Jag tog kort en gång på poängsumman efter att ha spelat igenom Mega Man.
1,161,600. Minns dock inte om jag hade dött någon gång, men jag tror inte det.
Image
 #370108  by Gixen
 
Life Force: 349 820

1 liv.
Egentligen är det 2 liv, eftersom jag är lite trög i huvudet så fortsatte jag rent instinktivt efter att ha dött första ggn (typ 5sek tidigare). Image
Blev dock ihjälflammad direkt så ingen skillnad i poäng....
 #370216  by Gixen
 
Japps.
Vet inte varför, men jag är sugen på att köra igen... :yes:
 #370325  by Gixen
 
Putsade till siffrorna lite: 614 510
3:e varvet, och i vanlig ordning är det 3:e banan som skiter sig.... ](*,)
 #370335  by Gixen
 
Ja, nu får det vara bra (för ett tag iaf). Det dröjer nog innan jag har sån tur att jag lyckas köra ut ur planeten två ggr i rad utan att krascha.
Bossarna börjar faktiskt bli lite svårare med varven. 2:a är klart svårast då den rätt som det är få för sig att rotera åt motsatt håll....

Edit: Jaha, då blev man en Fryguy....passar ju bra :lol:
 #370462  by Gixen
 
Gradius: 1 051 800 (varv 2)

Kvalar iaf in som två efter instinqt :)
 #370496  by Gixen
 
Castlevania. 1 liv: 178 820
 #370597  by Gixen
 
Nej, jag tänkte bara slå mig in på top 3. Ditt rekord är ju omänskligt....speciellt om du sitter och halvsover ;)
 #371088  by Gixen
 
Guardian Legend: 3 130 440
 #371857  by Gixen
 
Robo Warrior: 1 805 700
 #380999  by WERY
 
Visste först inte att jag slagit rekord men så visade det sig att jag hade det. Var ett tag sen men nu är det dags att lägga upp det här då det inte slagits sen jag fick det
Image
 #381633  by Mango
 
Panic Restaurant - 127 700

Hade 5 extraliv strax innan jag dog 4 gånger. Sista banan har särskilt 1 hopp (Det superlånga hoppet vid vattenfallet med fiskar) som jag måste jobba på innan jag kan klara spelet och komma upp i lite högre poäng. Är i princip bara det hoppet jag måste bemästra.

Image
 #383803  by WERY
 
Känns som jag börjar snitta 3 miljoner i varje runda nft. Det betyder att jag är riktigt bra på spelet

Credit: 1 st
LoD: Varvade spelet
Karaktär: Luigi
Omständighet: Spelade lite bara och det gick bra överlag även om första döden inträffade katastrofalt tidigt i spelet
Image

Credit: 1 liv!
LoD: Magik Section
Karaktär: Silver Surfer
Omständighet: Har lärt mig att klara dom 5 första banorna i spelet utan att dö och när det var gjort låste jag upp Magik Section. Jag bestämde mig då istället för att mäta mina highscores på ett liv istället för en hel credit.
Image
 #393448  by 3gengamern
 
Här kommer mitt bidrag till Highscorelistorna!
Brukar egentligen inte hålla på med att försöka slå rekord (har alldeles för lite tålamod) men mitt favoritspel fick bli ett undantag. :)
Last edited by 3gengamern on 19 Nov 2015, 15:29, edited 1 time in total.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15

Instagram #sndb.se