• Bok om Nintendo i Sverige

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #87453  by trettioårskrisen
 
Ej RG här med och även jag betalar gärna förskott och hoppas på ett signerat exemplar.

 #89481  by Smygarn
 
Jag vill ha en bok!!! kan ej komma på RG men jag kan betala boken i förskott.

 #90917  by Pinge
 
Signerad, numrerad och läst!!
Fantastiskt intressant bok! Det har du gjort bra Martin!

Image

 #90936  by rogerxy
 
Martin, tack för senast, du var en kanontrevlig prick & boken var verkligen bra! Läste igenom hela på tåget hem, mycket intresanta saker som jag inte visste sedan tidigare. Mycket bra jobb!

 #90958  by Smygarn
 
Tack Martin för en fantastisk bok. Jag kika lite i den på resan hem. Ska läsa igenom den senare ikväll

 #90963  by Martin
 
Kul att höra!

Blev smygpremiär på BIT Live. Fick böckerna i fredags. Ska skicka pm till alla som anmält intresse, men inte riktigt återhämtat mig från lördagen.

Kommer att ta 120 kr (fraktkostnaderna käkade upp min lilla vinst på 8 kr och lite till). Portot tror jag blir 22 kr Så kommer att landa på 144 kr för dem som vill ha den skickad. Beställer man direkt från Vulkan så blir det 100 kr plus deras frakt på 39 kr. Ska ordna länk till Vulkan så snart den är publicerad där.

 #90967  by Andreas No 1
 
Martin: Pm asap, jag behöver lite riktig lektyr nu när mörkret kommer... Förresten! Kommer att bli mycket mer tv-spelande framöver, hösten är inte så dum ändå :D

 #90977  by Widar
 
Martin: Om man köper från dig, ingår det en signering då? :) Isåfall ger jag gärna lite extra för besväret.

 #90996  by Snutteliten
 
Säger som Andreas No 1:
Skulle int vara dumt med lite bra läsning nu i mörkret. :D

 #91143  by AndiOne
 
Tänkte bara flika in där:
15 AndiOne (ej RG)

 #91155  by Andreas No 1
 
Martin: Numrering och signering pls. :)

 #91156  by Snutteliten
 
Samma här. :D

 #91163  by Cleareyes
 
Har bara bläddrat lite försiktigt i boken på BIT Live och den var nice! Ville inte läsa för mycket, hade jag spillt ut öl över den hade dom aldrig förlåtit mig! :) :shock:

 #91165  by Pinge
 
vi glömde ju påsen med alla våra böcker på en soptunna när vi käkade den omtalade kebab/korv/rullen.

Roger frågade mig o smygarn precis innan vi var framme vid vandrarhemmet om vi hade böckerna, men det hade vi ju inte.
Men taxichaffisen var med på noterna, gjorde en usväng o krånglade på dom trängsta kullerstensgator jag sett för att snabbt komma tillbaka ner till slussen.

Och där låg böckerna kvar som tur var :D
annars hade man varit lite knäckt! :lol:

 #91182  by rogerxy
 
haha, jag var helt ställd när vi kom tillbaka till vandrarhemmet. Jag kunde inte smälta att vi tappat bort böckerna två gånger på bara några timmar, varav en mitt på södermalmstorg, & ändå fått tillbaka dem. Helt otroligt!
Det var nog meningen att vi skulle ha dem :D

 #91311  by Smygarn
 
Böckerna försvann två gånger
Första va inne på BITL. Böckerna blev liggandes kvar på ett bord och sen hade servitrisen tagit dem och lagt dem i garderoben.

Hur är det möjligt att glömma dem två gånger???

Jag hade en teori om att det måste ha vart för att ingen av oss har nå intresse över dem. Ett bevis på hur ointresserad man är helt enkelt :lol:
Ett under att man inte glömde dem även på macdonalds eller i tåget på hemresan :lol:

 #91715  by Azox
 
Även jag är intresserad av ett signerat ex hemskickat då jag tror att jag inte kan närvara på RG. 8)

 #91730  by Martin
 
Alright, efter lite korrektur (stort tack till Pinge) finns nu boken tillgänglig på:
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=17242

Vulkan har höjt sina priser i september, så priset blir 109 kr (+ 39 kr frakt = 148 kr). Jag beställde mina tidigare dock och kommer att ta 120 (+22 kr porto = 142 kr). Skickar pm till alla som visat intresse under dagen med fyra alternativ:

1. Jag skickar signerat ex för 142 kr (inkl. porto)
2. Ni köper direkt från Vulkan (länk ovan) och får en uppdaterad bok med färre stavfel och faktafel (lapp med korrigeringen ingår dock i punkt 1 :D )
3. Möts upp i Sthlm (på Retro Gathering eller innan om det kliar i fingrarna)
4. Ni vill inte längre ha boken

 #91778  by Vigdul
 
Det kliar verkligen i fingrarna efter att ha läst innehållsförteckningen. Kan bara inte bestämma mig om jag kanske ändå ska gå på RG eller om jag ska beställa direkt från dig...

 #91782  by Martin
 
Hehe, säger RG och inte p.g.a. min bok utan för att det kommer att bli väldigt kul. :lol:

 #91826  by Vigdul
 
Ok, jag börjar överväga det seriöst.

 #92332  by Bonomaul
 
Jag kan nog tänka mig en liten bok hemskickad. Vore väl rätt dumt att missa det här antar jag.

"lapp med korrigeringen ingår dock i punkt 1"
Det är sådana där saker som blir tokovanliga samlarprylar efter tjugotalet år.. se bara på Shadowgatelappen. :)

 #92397  by Andreas No 1
 
Bono: Helt rätt! Samlarvärde! :)

 #92404  by Smygarn
 
samlarvärde! Och jag har den signerade boken nr2 :D
Passa på att vinna det signerade exemplaret nr4 i tävlingen

 #92459  by Smart Cat
 
Ja, det kommer... Lita på det.

Martin! Du kan lägga undan ett ex till mig också. Och jag??? Jag kommer på RG. Jo, faktiskt men känner mig lite besviken på den dåliga uppslutningen. Hade liksom sett fram emot att få träffa en del av er. Framförallt så skulle jag vilja diskutera speltaktik och frutaktik med den gifta stormästaren Pinge.

 #92460  by Martin
 
Smart Cat wrote:JMartin! Du kan lägga undan ett ex till mig också. Och jag??? Jag kommer på RG. Jo, faktiskt men känner mig lite besviken på den dåliga uppslutningen. Hade liksom sett fram emot att få träffa en del av er. Framförallt så skulle jag vilja diskutera speltaktik och frutaktik med den gifta stormästaren Pinge.
Consider it done. Har en lista på folk som är intresserade av boken och som kommer till RG.

 #92462  by Pinge
 
Smart Cat wrote:Ja, det kommer... Lita på det.

Martin! Du kan lägga undan ett ex till mig också. Och jag??? Jag kommer på RG. Jo, faktiskt men känner mig lite besviken på den dåliga uppslutningen. Hade liksom sett fram emot att få träffa en del av er. Framförallt så skulle jag vilja diskutera speltaktik och frutaktik med den gifta stormästaren Pinge.

:lol:
smartc: vi skulle kunna ha en battle om vem som har värst fru :P

Jag skulle gärna åka på RG, men det blir för mkt sthlmsresr på för kort tid (var ju på BITL och ska snart upp på NHL premiären)!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

Instagram #sndb.se