• Modermodem 0300 is back...

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

 #686047  by Lirod
 
Jag skulle också vilja ha samma nummer på det nya spelet som det har jag på mitt Lille Nemo.
 #686088  by justschill
 
Jag med!
 #686089  by Pinge
 
Jag är glad om jag får ett ex ö.h.t :)
 #686094  by Ufouria
 
Jag fick det absolut sista numret sist så det är inte något nummer jag ville ha men det vore ändå trevligt med samma nummer. Spelar dock ingen direkt roll för mig. Måste ta och fixa ett kort idag.
 #686098  by Denniskv
 
Å tusan!! Nu skulle man haft ett ex LN! Det gäller att vara ruskigt snabb på knapparna med andra ord om man vill få tag på ett ex :D

Roligt och uppskattat initiativ :)
 #686130  by Ufouria
 
Ni anar inte hur plågsamt jag tycker det är att vara med på bild :( Men vad gör man inte för att få förtur på modermoderns kommande spel. Krävs väldigt mycket för att jag ska gå med på att ta kort på mig själv. Detta är ett av få undantag.
26 av 33.png
 #686131  by Pinge
 
nice, måste försöka få till en bild själv idag.
 #686133  by Lirod
 
Nummer 27 kommer senare ikväll, jag ska försöka imitera Kreese!
 #686136  by segasonic
 
Det är väl inte nu man ska posta bild?
 #686137  by Lirod
 
Nej, men skönt att ha bilden klar.
 #686176  by Lirod
 
Image

Mitt försök att imitera Kreese.

8)
 #686183  by many
 
Slänger in min också.
 #686186  by Lytt
 
:cry: Inte nog att man började samla när alla spel började bli svindyra... Nu detta, efterklok och ledsen.

Men men, bara att bita ihop och hoppas på en väldig flyt nu i veckan! Fina bilder allihopa! Skulle dock också likt Sonefors vilja veta upplägget lite närmre för oss vanliga mänskliga. ;) Kul med lite dramatik i alla fall!
 #686195  by Ufouria
 
Bilder på 26, 27, 28 i rätt ordning och så en 32 med på ett hörn. Bara sena nummer. Vart är de tidiga?

(Det är 33:an som är hos tjejen i Hong Kong väl?)
 #686224  by poppe
 
Darn, mitt ex är nerpackat inför kommande flytt. Får väl rota framdet, är det någon deadline?
 #686227  by Kreese
 
Lirod wrote:Mitt försök att imitera Kreese.

8)
Lyckades ganska bra! :good:

Spännande detta. :mario
 #686239  by poppe
 
Efter lite grävande i kartongerna på Shuregard hittade jag mitt ex.
image.jpg
 #686241  by Pinge
 
fortfarande höga nummer och fortfarande fina bilder.
 #686243  by Lirod
 
Kul om någon samlade dessa bilder på en extern hemsidan för Höghammars utgångsklass 1993.

:lol:

Instagram #sndb.se