• Vi spelar Nes tillsammans | 025 Tennis

  • Diskussioner om allt som rör NES.
Diskussioner om allt som rör NES.

Moderator: Moderatorer

Den 25:e omgångens spel

Tennis
12
48%
Rollergames
9
36%
Xevious
4
16%
 #626798  by poppe
 
Image Image Image

Okej vänner! Ny omgång, så rösta på vad vi ska spela de närmaste veckorna.

Hoppas att många kan vara med att spela, ju fler desto roligare. Röstningen pågår till den 21:a juni. Tanken är att vi ska prata fritt om våra upplevelser, men vill du skriva en recension, spela in en film eller sjunga en sång om spelet så får du plus i kanten i min bok.
Last edited by poppe on 21 Jun 2013, 19:35, edited 2 times in total.
 #626810  by Ufouria
 
Rollergames har jag bara testat och det var roligt. Skulle vara skoj att spela det ordentligt. Tror dock inte att jag har en lös kassett. Tänker inte spela mitt nya exemplar.
 #626811  by Robotwo
 
Rollergames var rätt intressant senast jag spelade.
Tror inte jag kom förbi första banan dock, men det ska nog gå att kämpa sig igenom.

Konami lir jue :)
 #626858  by poppe
 
RetroMask wrote:Rollergames hyrde jag säkert 10 gånger som barn utan att klara! ](*,) När drar vi igång, jag vill spela nu :)
Om tre dagar.
 #626860  by poppe
 
Sanna wrote:Rollergames har jag bara testat och det var roligt. Skulle vara skoj att spela det ordentligt. Tror dock inte att jag har en lös kassett. Tänker inte spela mitt nya exemplar.
Jo knäck spelet och lägg ut det på dutuben :good:
 #626867  by Ashaman
 
Rollergames blev det för mig!
Spelade det rätt mkt som liten, men varvade det aldrig.. Ganska kul spel m mkt trial and error!
Ska göra vad jag kan för att hinna spela lite! :)
 #626869  by aerobert
 
Tennis är grymt kul när man drar upp hastigheten.

Rollergames är nog topp 5 sämsta "kontrollen" i hela SCN-biblioteket. Röstade på det lik förbannat. :lol:
 #626923  by Styris
 
Rollergames har inte dålig kontroll långt ifrån. Det handlar om att lära sig den, då det ska simulera att du alltid är på rullskridskor känns det som isbanorna i Super mario hela tiden.
 #626932  by Ufouria
 
Skulle vilja ändra min röst till Tennis. Har nämligen inte en lös Rollergames kassett så jag kommer inte kunna vara med om det blir det spelet.

Men det kommer nog bli Rollergames ivf, så min röst kvittar.
 #626976  by segasonic
 
Xevious fick min röst :yes:
 #627037  by smid
 
Xevious för mig, aldrig testat och hörde att det va värdelöst :D
 #627052  by Ashaman
 
För min del gör det inget ifall det blir Tennis, men det är roligare om man är två..
 #627233  by poppe
 
Brukar inte gå att ändra (och det tycker jag väl är rätt), men det var så många som råkade rösta fel så jag låter det gå för den här gången ;)

Instagram #sndb.se