• Wild Gunman BC4´s Tävling nr 45 (22 juni - 28 juni) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #168755  by BelfegorC4
 
Dags för ett Zapperspel \:D/

Image

Inställningar
Spela på Game C - Gang

Nya Regler
Anti-sniper skydd är aktiverat (om ett highscore presenteras i tråden som tar första placering efter kl 19:00 på slutdatumet, kommer tävlingen förlängas med 24 timmar, OBS! Endast för dom tre som har tagit en placering)
Placeringarna 1,2,3 i tävlingen får poäng, som presenteras i Scoreboard tråden.
http://www.nesdb.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=6139

Regler
Spela tills det står gameover.
Får spelas på NES, Famicom
Inga fusk får användas som gamegenie eller andra tråkigheter
Högst poäng vinner (max är 999,999 så ta ett kort innan poängen nollställs så räkningen blir korrekt :) )
Inga gamla rekord får användas
Bildbevis krävs 1,2 och 3:e placeringen nu :yes:

Highscore
pinge80 - 1,208,900
loop_devil - 575,300
goguran - 331,100
 #169426  by Snutteliten
 
BelfegorC4 wrote:Placeringarna 1,2,3 i tävlingen får poäng, som presenteras i Scoreboard tråden.
viewtopic.php?f=15&t=6139

Den é int klickig.
 #169453  by goguran
 
Hehe, jag visste inte om poängen skulle nollställas eller inte, så jag knäppte 2 snabba.
den andra blev fin när jag tog stöd i bordet. ;D ganska säker på att det va 331.100 poäng iallafall, kom till våg 11.

Image
Image
 #169974  by Pinge
 
har spelat typ oavbrytet sen min förra post... blev precis klar med en runda till
Poäng: 1208900 (eller om det blir 1207899)
Våg 35
Image

ganska enformigt spel!
 #170449  by BelfegorC4
 
Lite sent men, grattis till pinge80 =)
Uppdatering av scoreboarden kommer idag.

Har tänkt ha en lite längre tävling nu under sommaren, då jag har förstått att många nesdb:are inte är blekvita nördar som gillar att vara inomhus 8)
Så några förslag till en tre veckors tävling eller 4 veckors tas emot =)
 #170482  by Pinge
 
varför inte köra ngn hiscorejakt över sommaren, alltså att du plottrar ner en lista över alla vinnande poäng i tävlingarna som varit hittils, både förra året och i år... och för varje hiscore man slår/kommer lika som så får man en poäng!

det skulle kunna vara kul kanske?!
 #170489  by Pinge
 
sanna: wild gunman e det sista jag skulle försöka slå.... vet inte om jag har så mkt kapacitet att spöa några rekord... e lite sugen att nöta Ice climber dock...

Instagram #sndb.se