• Road Fighter BC4´s Tävling nr 43 (8 juni - 14 juni) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #166375  by Ufouria
 
När jag spelade i måndags kunde jag inte förstå varför det var så omöjligt att hinna fram till mål på bana 3.
En miss och det var kört. Upptäckte idag att det fanns en knapp till... :$

Hursomhelst, mitt mål var att ta sig förbi bana 3 (första varvet) vilket inte var så svårt när det gick att köra lite fortare. Målet är nu uppnått så nu behöver jag inte spela något mer. Kommer ändå aldrig komma upp i instinqt och pinge nivåer.

26,160 pts
 #166539  by Pinge
 
det gick bättre när man lyssnade på Thåström samtidigt (men inte instinqtbra tyvärr).... men nu får det nog vara nog... för idag iaf...har ont i huvudet av alla rundor,,, och svordomarna är sen länge slut...

121560 V4B2
121130 V4B2
107260 V4B1
103180 V3B4


förstår inte folk som tycker att RF är ett dåligt spel :)
 #166680  by Pinge
 
här har du min BILd!! har nog spelat hundra gånger...och tillsist fick jag ett score som jag e nöjd med!

Nu tar jag ur den kassetten iaf! Instinqt: dags att ladda emulatorn igen! :P

Image
 #166755  by Pinge
 
jepp varv 5... bana 3 som synes! var farligt nära mål också....

kollade precis på twingalaxies och såg att det inte finns ngt registrerat världsrekord för road fighter...kanske skulle spela in en runda... :-k
 #166950  by Pinge
 
jag tycker att den dynamiska tiden bara ska gälla dom personer som har glidigt ner en placeing på grund av sent postad tid... i detta fallet jag... ! men som jag tidigare sagt så har jag "givit upp" och tävlingen kan absolut avslutas vid midnatt!
 #166962  by Pinge
 
om det i detta fallet bara hade gällt mig så kan ju nästa veckas tävling starta som vanligt!


det är ju ingen tragisk wery snajpning iaf! :)

grattis instinqt till fina poäng... vi hetsade varandra till stordåd.... denna gången drog du längsta strået.. och all heder till att du inte "tjuvhåller" poäng!
 #166973  by instinqt
 
pinge80 wrote:grattis instinqt till fina poäng... vi hetsade varandra till stordåd.... denna gången drog du längsta strået.. och all heder till att du inte "tjuvhåller" poäng!
Det ska ju tävlas, sitter man och tjuvhåller blir det ju ingen tävling heller!

Tack...och tack detsamma :)

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle klara tredje varvet när jag kom dit. Men det gav sig det med...jag upptäckte "upphäva sladd"-movet vilket underlättade spelet förjävla mycket :lol:

Fattar inte att jag aldrig listade ut det när jag var liten...
 #167088  by Pinge
 
Grattis sanna...men nu måste du ju klara bana 4också så har du klarat spelet!

Delad första plats i tabellen nu! :birdo:

Instagram #sndb.se