• SNABBTÄVLING! GISSA SPELET! SLUT SLUT SLUT!

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #158856  by Pinge
 
Har lagt alla mina kassetter i fina högar nu, tänkte sortera dom i kronologisk ordning ifall jag skulle känna för ännu ett domino! :roll:

Problemet är att jag har sorterat ut alla olika varianter av kassetter som jag har fler av, men måste gjort ngt fel.. för nu är det bara 209 kassetter i mina högar!

Om ngn här gissar rätt på vilken det är jag missat så vinner man en valfri kasset av mina dubbletter! :good:

Regler:
Man får bara gissa på 3spel, man får inte gissa på ngt spel som ngn annan gissat på!

Tävlingen slutar när jag hittar vilken kassett det är som jag missat, har vi då en vinnare så vore det väl trevligt! :good:

Lycka till!

Kan tipsa o att det inte är ngt spel i svarta serien iaf! och inget spel sitter i enheten!

tänk om det visar sig att jag inte har alla kassetter: :o 8-[
Last edited by Pinge on 14 May 2009, 19:59, edited 1 time in total.
 #158873  by Pinge
 
ni om ännu inte gissat, gör det.... jag har ännu inte hittat vilket spel det är....så fort jag gör det så skriver jag det här....

fan, måste gjort en major fuck up...får göra en snabbcheck mot listan..... :s

inte så lätt när spelen inte ligger i någon som helst ordning.... :( :$
 #158882  by Pinge
 
japp, dom smallbox som även finns som bigbox räknas som samma spel!
kan tillägga att jag inte hittat vilket det är ännu!

finns fortfarande en chans om ni inte hunnit rösta!

Och i väntan på resultatet så kan ni tävla i min andra tävling som har "spelstopp" imorgon!
fina priser utlovas! :good:

viewtopic.php?f=15&t=6152

 #158886  by Pinge
 
AND WE HAVE A WINNER!

Det sjunde spelet som det gissades på var rätt!
Anledningen till att jag inte hittade det var för att kassetten fortfarande låg kvar i boxen sen jag köpte spelet av Stiv! :)

Punch Out! (utan Tyson)!

Stort Grattis till instinqt

Välj en av följande kassetter:
Tennis
Popeye (5skruvar)
Pro Wrestling (5skruvar + frg märkning)
Total Recall
Track & Field II
Superspike V Ball
Wrath Of The Black Mantha
Section z

eller om du hellre vill ha ett Terminator 2 hyrfodral i halvdassigt skick!

Pm:a din adress så ordnar jag till detta!

Tack till alla som deltog!
 #158891  by Pinge
 
ja det är fan flyt! men ibland ska folk ha det! jag trodde faktiskt ingen skulle ta det! tog en jävla tid att hitta det.... fick börja sortera in alla spel i bokstavsordning efter listan....tog en stund att nå punch out :yes:
är fan svettig nu!
 #158946  by Pinge
 
Ett PRO-wrestling kommer snart till en brevlådda nära instinqt, roligt med PRO, dom slåss med rullatorer, blindkäppar och handväskor! :DOG

Instagram #sndb.se