• Tradden Gissa Slutpriset 18-25Maj! [Avslutad]

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #160074  by Smygarn
 
Tawny wrote:
pinge80 wrote:eller vill ni hellre köra att 57+87:- = avikelse 144:-? kanske är bättre...
det tycker jag är bättre
Me too :)
 #160144  by Pinge
 
okej, jag ger mig, då kör vi så! Imorgon åker + & - tecknen bort! :D
 #160415  by Pinge
 
Dagens vinnare blev snutteliten som bara var 6:- ifrån att pricka in slutpriset på basenheten!
Tawny hade överskattat värdet ganska rejält och övertar jumboplaceringen!

Den totala ställningen är olidligt spännande men fortfarande ledning till Instiqt!
Hur ska de gå imorgon?! 8-[

Alla har förresten skickat in en gissning på shadowgate tipsboken! :good: :birdo:
 #160419  by instinqt
 
Imorgon kommer jag ha ~47 i avvikelse, så jag ramlar ner. Men inget av detta spelar ju ändå någon roll när jag nailar Castlevania 3-värdet och ni andra avviker med 1000+ :badgrin:
 #160423  by Pinge
 
Jao, på cvIII kommer det felas ganska rejält för en del med tanke på den enorma spridningen! tur att den är sist! :yes:
 #160426  by instinqt
 
CV3 är helt klart det roligaste elementet i "tävlingen". Där finns absolut inget att gå på och det är ju då "äkta värderingsskills" (tur?) kommer in i bilden egentligen. Annars kan man ju bara ta ett medel av avslutade och förmodligen ligga på en genomgående ganska låg avvikelse, hehe.
 #160434  by instinqt
 
Jag tror medelvärdet av våra gissningar kommer gå rätt bra hela tävlingen igenom...hmm. Undrar om inte medelvärdet av våra gissningar kommer ligga väldigt bra (först?) till fram tills CV3-auktionen rentav. Ska bli skoj att se.

NESdbMEDEL 4 + 40 (44) :)
 #160651  by instinqt
 
Mjo, tänkte att jag gjort bort mig med min 119-chansning...men icke helt :)

När kommer statsen över Shadowgate-boken pinge? BTW, tack för spel...en idag! Hade fan glömt bort det helt, vilken blåsning jag gick på...buhu :(
 #160655  by Smygarn
 
ojdå, den gick verkligen över mina förväntningar. Tror det diffar runt 35-38 för mig :/ Aja, jag tar igen allt på CV3 :)
 #160747  by Pinge
 
Dagens Vinnare Tawny!! bara +2:- bästa gissningen hittils!

Instinqt behåller ledningen, 37:- före Eraly 90s... jumboplatsen delas nu av Martin & Tawny!

Statistiken för shadowgateboken är uppdaterad, Sanna som gissat närmast snittet!

instinqt wrote: tack för spel...en idag! Hade fan glömt bort det helt, vilken blåsning jag gick på...buhu :(
Ja, fan det har legat här och väntat så länge! :lol:
 #160882  by Pinge
 
Dagens vinnare blev Early90s som bara var en ynka krona ifrån att träffa rätt, även Snutten var nära med 2:- ifrån!

Tack var denna finfina gissning från Early så går han upp i ledningen 4:- före Instinqt!
Martin är nu ensam på jumboplats, hur ska det gå imorgon när det är en Duck Tales 2 kassett det gäller! ?! (det är bara en av er som gissat på ett bud som det redan passerat :) )

Spänningen är olidlig!

Men även jag blev vinnare idag, det var jag som vann klistermärket :lol: :lol:
 #161067  by Pinge
 
Belfe: jag vi var fulla! :lol:

Dagens vinnare blev iallfall Sanna som gissade 10:- fel, snutten blev tvåa med en diff på 19!

Snutten övertar helt enkelt Ledningen, endast 4:- före instinqt som i sin tur har 21:- ner till Early90s!

Tawny och Martin har båda spräckt 400:- vallen! :good:

Imorgon är det Shadowgate Tipsbok som gäller, kul att smygarn leder den auktionen! Ni andra får vara med och trissa! :DOG
 #161100  by Pinge
 
njae... smygarns gissning känns inte så bra på CV3 :DOG ;)
 #161117  by Smygarn
 
vänta ska du se Pinge.. Jag har haft väldigt rätt ett flertal gånger när vi har gissat oss på auktionspriser via msn ;)
Fast det är klart, i den här tävlingen så har alla mina gissningar vart åt helsike fel. Jag får skylla på att jag inte var nykter när mitt pm skickades (där ljög jag :$ ) :lol:
 #161118  by Pinge
 
:lol:
men jag hade rätt angående tjubynns Anticipation! :yes:

Instagram #sndb.se