• Tradden Gissa Slutpriset 18-25Maj! [Avslutad]

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #161122  by Smygarn
 
Ja där hade du rätt så ställningen i våran lilla tävling som drivs vid sidan av detta projekt är alltså 8-1 till mig :lol: ;)
 #161171  by Snutteliten
 
pinge80 wrote:Snutten övertar helt enkelt Ledningen, endast 4:- före instinqt som i sin tur har 21:- ner till Early90s
\:D/ Woohoo! Trodde jag aldrig! :D
 #161369  by Smygarn
 
Jaha, då fick man sig en liten tips och trix bok till shadowgate. Har aldrig ägt en sådan tidigare så det ska bli kul att se vad som står i den :D
 #161371  by Pinge
 
det står nog inget du inte redan vet! men det är en trevlig samlarpryl att äga! :yes:

ska om en stund sammanställa poängen efter dagens auktion! Och se vem som får ha på sig ledartröjan inför "finalen" imorgon!
 #161374  by Pinge
 
Dagens vinnare blev återigen Oxen från Solna! :good:

Ställningen ser inför sista dagen ut enligt följande:
Snutteliten 202
Instinqt 215
Early90s 231
Sanna 232
Smygarn 293
Tawny 445
Martin 451


Era snittgissningar har uppnått en avikelse på 93:- och leder stort! :DOG


Och som lite krydda på moset så offentliggör jag här era gissningar på CV III!
Snutteliten 1353
Early90s 1532
Smygarn 1750
Martin 1900
Sanna 2500
Tawny 3217
Instinqt 3637

Lycka till! Och varsegoda att trissa! :lol: :lol:
 #161395  by Pinge
 
hans gissning var ju på svindlande 192:- så jag gissar att hans maxbud låg runt 150:-
 #161416  by Smygarn
 
Tawny wrote:smyg: vad var ditt maxbud? jag hade tryckt in 99 om inte mitt tradera varit spärrat
Satte ett maxbud på 115
pinge80 wrote:hans gissning var ju på svindlande 192:- så jag gissar att hans maxbud låg runt 150:-
Jo jag medger att det var högt. vet inte vad jag tänkte på just då i skrivande stund. jag tänkte en timme senare maila och fråga om man fick ändra sitt bud men det blev inte så
 #161470  by Pinge
 
jag tror early90s har siktat för lågt på Castlevania, kan tänka mig att det är en del som är sugna på det!

men man vet aldrig med tradden.... ett sånt spel hade ju förmodligen gått dyrare på forumet med dynamisk sluttid!

Men imorgon vet vi!

Runar: vi får se när det blir en ny liknande tävling! kanske kan bli snart om jag hittar några lämpliga priser! har inte bestämt vad det ska bli i den här ännu...
 #161480  by Snutteliten
 
Smygarn wrote:Jo jag medger att det var högt. vet inte vad jag tänkte på just då i skrivande stund. jag tänkte en timme senare maila och fråga om man fick ändra sitt bud men det blev inte så
Men det é ju ba o lägga ett nytt bud o då säger den nå om du verkligen vill ändra maxbud. Vare sig dte é högre lr lägre än det du har lagt. Men int under det du leder med då självklart. Gjort så några gånger när man råkar fippla till en siffra för mkt emellanåt. :good:
 #161514  by Pinge
 
snutten: :lol:

Jepp, i min tävling så gäller "Lagt Kort Ligger" :D
 #164432  by Ufouria
 
Tack pinge80! :D
Fick ett klockrent pris, nämligen en SNES dosa och sladd/USB-mojängen så att jag kan koppla in och spela spel på datorn. Ska ladda ner det där spelet (Cave Story?) och testa sen.
Vetitusan hur man ska kunna få kontrollen över till dosan och inte mus/tangentbord. :s
 #165139  by Pinge
 
tror det blev automatiskt, eller i ngn simpel meny som man valde detta!

edit: förresten så är snesdosan otestad :$

Instagram #sndb.se