• Super Off Road BC4´s Tävling nr 38 (4 april - 10 maj) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #155861  by BelfegorC4
 
Dags för Super Off Road =D

Image

Nya Regler
Anti-sniper skydd är aktiverat (om ett highscore presenteras i tråden som tar första placering efter kl 19:00 på slutdatumet kommer tävlingen förlängas med 24 timmar)

Regler
Alla liv får användas.
Inga Continues.
Får spelas på NES, Famicom, Emulator (NES)
Inga fusk får användas som gamegenie eller andra tråkigheter
Högst poäng vinner
Inga gamla rekord får användas
Bildbevis krävs av vinnaren :yes:

Highscore
loopdevil - 16,030
pinge80 - 15,250
BelfegorC4 - 14,360
 #155993  by Pinge
 
Trevligt med bilspel! Oc trevligt med anti-snajp! :good:
Man ska ju posta sina poäng tidigt så det blir riktiga krig, så man pressar varandra till otroliga prestationer! :yes:
 #156777  by Pinge
 
jag MMS:ade mitt hiscore till Belfegor igår, tror det blev strax över 15000! \:D/
Han lägger upp bilden sen hoppas jag!

Klarade hela spelet 99banor, fan vad enformigt det blir efter typ 30banor! Och sen tar en runda på tok för låååång tid för att jag ska orka spel igen!
 #156874  by Pinge
 
Tawny, precis! dom trånga banorna är ganska lätta att vinna med 5nitro på första varvet! men dom öppna kunde jag ibland slösa bort över 50!

Sanna: jag vet inte hur lång tid det tog, men räkna med 1,5minut per bana iaf! så snudd på 3timmar isf
 #157560  by Pinge
 
Jag visste att du skulle göra det, och jag hade redan bestämt mig sen innan att inte göra ngt mer försök!

Grattis till bra poäng Loopdevil! Jag gjorde "misstaget" att i dom lopp jag kände att det var kört i så samlade jag cash och nitros istället för att försöka få en bättre placering än 4:a! :)

Jag antar att jag kommer sluta tvåa iaf! :D

Jag kunde ju varit feg och gjort en WERY och postat mina poäng först sent imorgonkväll så hade jag vunnit! Om det nu inte vore för dom nya anti-snipe reglerna! :good:
 #157599  by Pinge
 
Belfe: en trejdeplats är inte fy skam! ;)

vore kanske bättre med ett poängsystem i tävlingarna... typ 3-2-1 poäng, för då kanske folk skulle göra ett extra försök att klättra en plats!
 #157610  by Pinge
 
jodå, det kunde jag gjort! ;)

Men vi kan köra det nästa år, så kan man ha en tabell där man ser hur man ligger till! :D

Instagram #sndb.se