• World Cup - BC4´s Tävling nr. 31 (2 mars - 8 mars) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #140744  by Smygarn
 
Det gick bättre nu men inte tillräckligt bra. Man får inte göra ett enda litet misstag för då förlorar man 10-15 sek och det är 3st mål.. Ska fortsätta att nöta imorgon. Gjorde två ordentliga tabbar ](*,) om inte det hade inträffat så hade jag säkert kommit över instinqt målrekord
 #140771  by Tawny
 
instinqt wrote:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!H/&"JWQA :FU :FU DHGK"#&"JJ"&JK"/KJ"/¤JK"#/¤J VA JAG HATAR DET HÄR SPELET!!!!!

AAAAHHAHA! Ny taktik. En halvlek. 10 minuter paus, sen en halvlek. Nu jävlar!! NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!! AHAHAHHA! *SNUDD PÅ PSYKBRYT*

I MUST BREAK YOU DAMN GAME!!!!!!!!!!! BREAK!!!!!!!!!
:lol:
 #140779  by instinqt
 
Skoj att förlora tid pga en bugg. Gick nästan runt målvakten helt efter lite strul. Sköt....det blev "superskott" och målvakten "dog".

Sen var det två bollar som dansade på mållinjen i kanske 2 sekunder. De åkte upp/ned om vartannat innan de till SIST åkte in i målet. Tog ett jävla tag att färdas dendär sista millimetern!!!
 #140780  by Smygarn
 
Det jag blir mest irreterad på är att mina medspelare inte kan skjuta in bollen när dem står och har öppet mål. Dem måste alltid passa mig när min gubbe ligger ner i straffområdet vilket resulterar i att målvakten går ut och tar bollen och sedan sparkar ut den över hela plan... :evil: :evil:
 #140781  by instinqt
 
Har du ställt in dem på att alltid skjuta då? Mina teamm8s brukar faktiskt hjälpa mig med 2-3 fadäser per match turligt nog.

Jag har: Skjut alltid, dribbla, tackla som inställningar.

Det är f.ö. inte några intelligenta medspelare man har. Fanskapen (när de är inställda på passa) kan få för sig att slå en pass från målgården till en back. WTF is up with that? Vem programmerade in den logiken?
 #140788  by Smygarn
 
jaså man kan ställa in dem på det också, det hade jag ingen aning om. Tror faktiskt aldrig att jag har ändrat nåt bland inställningarna :lol: Smart huvud man är ibland :)

Nej medspelarna är inte intelligenta precis. Så fort dem får bollen så trycker jag att dem ska passa min gubbe. känns tryggare att ha bollen själv och springa ensam med den genom hela plan :)
 #140798  by Smygarn
 
Nu tror jag iaf inte att jag kommer få bättre resultat. Känns som att det är fruktansvärt svårslaget och för att göra bättre ifrån sig så får absolut ingen miss göras. Från avspark måste bollen tas direkt och springa upp till målet och scora. En räddning av målvakten och det är likabra att börja om
 #140800  by instinqt
 
Haha...jadu, jag spelade NÄSTAN perfekt denna gång. Ska fan mycket till om jag ska förbättra. 49-0 i pausen iaf. Ska nog gå att få 50-0 för jag hade några problem med teamm8s som snodde bollen :)

Image

BTW, alla lag är lika bra, de funkar bara lite olika rörande om översta killen i ditt lag tacklar motståndaren eller ej, samt vilken typ av "superskott" de skjuter :)
 #140811  by Smygarn
 
:o :o :o
Hur lyckas du få så enormt mycket mål... Jag känner mig besegrad och jag tror inte det ska spelas igen :/ Det är bara att gratulera!

Äh, en gång till ska jag försöka :)
 #140818  by instinqt
 
Image

Image

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! REVENGE OF KAMERUN!!!!!!!

Det går att peta in 100 baljor...ehehehhee, kanske tillochmed går att peta in 102 stycken! :)

Nu anser jag iaf att jag har "break":at spelet nog. Nu får det (faktiskt) räcka för mig :)
 #140827  by Smygarn
 
:lol: nej det anser jag vara en omöjlighet för mig. för att hinna göra det så måste allt gå i ett utan en enda liten fördröjning. Alla mål måste göras på max 5sek och jag tror inte det ska vara möjligt att kunna göra det fortare heller. Jag klarar iaf inte det och ändå tar jag bollen exakt när spelet startas, springer genom hela plan och skjuter in den utan nån som helst fördröjning.
 #140835  by instinqt
 
Jag tar bollen, springer spikrakt sen lite innan jag når målområdet springer jag diagonalt och skjuter precis när målvakten börjar gå ut. Det tar 5 sek på klockan men det är i realiteten kanske 4 sek och 90 hundradelar, för när man gör många perfekta mål på rad blir det till slut en sekund över...och en till och en till. Så jag misstänker att man faktiskt kan göra 51 mål på en halvlek om man spelar helt perfekt :)
 #140849  by Smygarn
 
Det är precis så jag gör också och det kan hända att du har rätt i det du säger. Spelade nyss och jag fick se att efter ett antal mål så gick det bara 4sek mellan två mål. Chansen finns nog att göra 100st eftersom du lyckades med 50 mål i första halvlek och det är lika lång tid i andra. Har som bäst lyckats med 44mål i första halvlek och då fanns inte mycket att anmärka på förutom att jag råkade springa in i målvakten en gång så han plocka upp bollen och gjorde en utspark över hela plan :/ :/
 #140870  by instinqt
 
Nu tvivlar jag på att man kan göra 51 mål...inte ens i andra verkade det gå. När jag spelar perfekt kommer jag till 50 mål när det är 5 sek kvar (typ 4,1 sek i realiteten, så klockan slår över till 4 precis vid avspark). Så jag gör mina 50, sen hinner jag in i målgården och det fattas typ 0,3-0,4 sek för att jag ska kunna sätta sista målet. Stört :)

Men men, går ju att ta 100 iaf :)

Instagram #sndb.se