• Tiger Heli - BC4´s Tävling nr. 28 (2 feb - 8 feb) '09

  • NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.
NES-relaterade tävlingar för sndb-medlemmar.

Moderator: Moderatorer

 #132961  by BelfegorC4
 
Dags för lite shooter =D

Image

Regler:
ENDAST 1 LIV
Spelet får spelas genom NES, famicom, emulator.
Inga fusk får användas så som game genie eller annat.
Högst poäng vinner.
Inga gamla rekord är tillåtna.
Bildbevis krävs av vinnaren :yes:

Highscore:
Gixen - 296,990
Hollywood Hairspray - 203,300
 #133165  by Gixen
 
Bra det, Belfe :)
Måste ju veta om jag har en bra score eller inte. Det går sakta men säkert framåt iaf...
Är faktiskt inte så tråkigt när man har spelat ett tag. Första försöket fick jag inte ens 10000...

Gillar f.ö. din nya signatur Tawny :lol:
 #133179  by Gixen
 
Ja, och värre blir det kan jag lova. Det blir inte färre skott ifrån tanksen, och de går inte långsammare heller...
Blir värsta slalomen mellan skotten.
 #133215  by lajbans
 
håller med, skulle inte "musiken" vara så katastrofalt dåligt i Xevious.. så skulle det spelet pissa på Tiger-heli =)

Försökte mig på ett highscore, men efter 5 försök, så känner jag att det inte är någon idé
 #133225  by Gixen
 
Du börjar närma dig HH. Tycker vi inte om....

Jag lyckades nyss med konststycket att få exakt samma poäng som det jag leder på. :-?

Edit: 196190 lyder den nya ledar-scoren.
 #133508  by Gixen
 
Nej, gå förbi får du inte göra, men kommer du i närheten så får jag ju en anledning att spela mera. :yes:
Kan säga så mycket som att spelet loopar efter bana 4 med start igen ifrån 2:a. Men fan så mycket svårare. Dog nästan direkt.
 #133539  by Hollywood Hairspray
 
Haha, det skulle väl bara fattas det att man inte fick resultatet godkänt efter allt slit.
Lite svårt att få med ett bevis på att man inte dött nångång faktiskt, man får väl vara ärlig helt enkelt O:)
Enda beviset som skulle finnas på min bild är väl att det förmodligen inte går att ha 6 extraliv vid den poängen om man dött nångång.

Instagram #sndb.se